Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از چاینا پست، در فصل بهار معمولاً بسیاری از مردم محلی و گردشگران برای دیدن شکوفه های بهاری به پارک ها و باغ های ژاپن می روند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مقامات تصمیم دارند مانع از بازدید و تجمع مردم در این اماکن شوند.

علاوه بر لغو جشنواره ها و فستیوال های بهاری، دولت محلی استان سایتاما ژاپن از کارگران خواسته است جوانه های سه هزار بوته یا همان گل رز را در پارک یونو قطع کنند تا از جمع شدن مردم جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام محلی به روزنامه ماینیچی گفته است این کار هرچند دردناک است اما آنها تصمیم گرفتند این اقدام را پس از انکه در شهرهای دیگر هم انجام شده است انجام دهند برای مثال در ساکورا مقامات بعد از اینکه جمعیت زیادی مقررات فاصله اجتماعی را رعایت نکردند حدود ۱۰۰ هزار گل لاله را قطع کردند.

کسانی که مایل به دیدن ۱۸۰ نوع گل رز یا گل های لاله های صورتی و قرمز در پارک های ژاپن هستند باید برای دیدن آنها تا سال آینده صبر کنند.

شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز یکشنبه در سراسر جهان از مرز دو میلیون و ۹۲۰ هزار نفر گذشته است این ویروس تا کنون جان ۲۰۳ هزار نفر را هم گرفته است در ژاپن شمار کل مبتلایان به ۱۳ هزار و ۲۳۱ تن رسیده است شمار فوتی ها در این کشور هم به ۳۶۰  تن و شمار افراد درمان شده هم به یک هزار و ۶۵۶ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن ویروس کرونا ژاپن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا

هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی تحصن و تظاهرات کردند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم