Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@09:47:56 GMT

اولویت گذاری 1660 کیلومتر پروژه ریلی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۱۹۰

اولویت گذاری 1660 کیلومتر پروژه ریلی

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌ها با بیان اینکه 9 پروژه ریلی به طول 1660 کیلومتر برای تکمیل اولویت گذاری شد، گفت: امسال 3 مرکز استان دیگر، به شبکه ریلی وصل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، عباس خطیبی اظهار داشت:‌ در سالی که گذشت اتفاقات خوبی در بحث ریلی به صورت ویژه رخ داد و وزارت راه و شهرسازی همچنان از پروژه‌های ریلی حمایت ویژه‌ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود

وی در تشریح آخرین برنامه ریزی توسعه خطوط ریلی در سال جهش تولید با اشاره به اینکه دولت سیاست توسعه ریلی را مثل سال‌های گذشته دنبال می‌کند، گفت: پس از موفقیت پروژه اتصال 5 مرکز استان به شبکه ریلی، برای امسال نیز اتصال 3 مرکز استان دیگر به شبکه ریلی در دستور کار قرار گرفت تا بدین ترتیب 8 مرکز استان به شبکه ریلی وصل شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌ها این سه پروژه ریلی را ، و عنوان کرد.

اولویت گذاری تکمیل 9 پروژه ریلی در سال 99/تامین منابع از بودجه عمومی

خطیبی با بیان اینکه امسال 9 پروژه در اولویت اجرا و تکمیل قرار دارد، گفت: غیر از سه پروژه‌ای که از آن نام برده شد، راه‌آهن بستان آباد- تبریز، خط آهن یزد- اقلید، خط آهن خواف- هرات، راه آهن رشت- آستارا و خط آهن استراتژیک چابهار- زاهدان از پروژه‌های دارای اولویت هستند که برای تامین مالی آنها از بودجه عمومی و منابع سازمانی اختصاص می‌یابد.

هدف گذاری تکمیل 620 کیلومتر خط آهن تا پایان دولت

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌ها اظهار داشت: 1660 کیلومتر خط ریلی اولویت‌دار را مشخص کرده‌ایم و مصمم هستیم تا پایان دولت حداقل 620 کیلومتر از این خطوط ریلی افتتاح و بهره‌برداری شود.

خطیبی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم متناظر با شرایط منابع مالی و در 1.5 سال باقی مانده، با همکاری سازمان برنامه بودجه (که قول مساعدت و همکاری داده است) این پروژه‌ها تکمیل شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شبکه ریلی مرکز استان پروژه ریلی راه آهن خط آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود

  مسلم مخفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی به مسافران است گفت: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهر‌های هم جوار کفایت نمی‌کند.

او با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه آهن همدان گفت: در جلسه‌ای با مدیرکل راه آهن مسائل و دغدغه‌های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به زودی برطرف شود.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد، به زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت گفت: متاسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

او گفت: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند و امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

فرماندار همدان گفت: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در ۲ قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دوم ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی