Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هفتم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف سواری لیفان با ۱۴۰ کیلو تریاک سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای از جنوب کشور می‌باشند که بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: یک اکیپ از ماموران به ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" اعزام و در این رابطه یک سواری لیفان را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد که ماموران وارد عمل شدند و خودرو را در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۴۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   کشف محموله لوازم یدکی خودروی قاچاق در شاهین شهر سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی و در راستای کشف کالای قاچاق، ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پلیس راه اصفهان _ کاشان مستقر شدند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی دقیق از داخل اتوبوس ماموران تعداد ۵۳۴ عدد انواع لوازم یدکی خودروی خارجی قاچاق، که همگی فاقد مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

سرهنگ بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه به گفته کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اموال مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال است عنوان کرد: در این راستا، پرونده تشکیل و راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.  

 

توقیف اسپلیت‌های قاچاق در اصفهان سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: مأموران گشت کلانتری ۲۷ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با هوشمندی خود یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل کالای خارجی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن ۴ دستگاه اسپلیت خارجی که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۲۰ میلیون ریال است تصریح کرد: خودروی سمند توقیف و راننده متخلف آن با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ خدادوست خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی کشور باید بدانند که خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی با تمام توان با آن‌ها برخورد کرده و اجازه فعالیت به آن‌ها را نخواهند داد.   توقیف سواری پی کی با بیش از ۱۰ کیلو تریاک در خورو بیابانک سرهنگ " نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خورو بیابانک با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین پایش و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پی کی حامل مواد مخدر که به سمت استان‌های شمالی در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن ۱۰ کیلو ۷۱۰ گرم تریاک که در ۸ عدد بطری پلاستیکی به صورت ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خورو بیابانک خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و همراه با پرونده متشکله برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ خلیلی تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.   وام فوری قرض الحسنه شگرد کلاهبرداران سایبری در ایام کرونایی سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با عنوان اعطای وام فوری قرض الحسنه از وی کلاهبرداری کرده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: معمولا افرادی که با این شگرد از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند، ابتدا با ارائه فرم‌ها و قرارداد‌های مختلف اقدام خود را قانونی جلوه داده و اعتماد شاکی را جلب می‌کنند، به طوری که شاکی فریب این افراد را خورده و اقدام به تکمیل فرم‌ها و ارسال مدارک خود و واریز مبلغ ۷ میلیون ریال به حساب متهم کرده است.

سرهنگ مرتضوی بیان کرد: با بررسی‌های فنی و اقدامات تخصصی نهایتاً متهم شناسایی و برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: امروزه کلاهبرداری‌های مالی در فضای مجازی با شیوه و شگرد‌های خاصی از جمله پرداخت وام به شهروندان صورت می‌گیرد، بنابراین متقاضیان دریافت وام حتما به بانک مراجعه کنند و به هیچ عنوان به تبلیغاتی که در فضای مجازی و یا شبکه‌های اجتماعی می‌شود اعتماد نکنند، همچنین جمع آوری اطلاعات شهروندان از دیگر شگرد‌های کلاهبرداران سایبری است که با ترفند اعطای وام اطلاعات شهروندان را جمع آوری می‌نمایند، بنابراین شهروندان به هیچ عنوان به این تبلیغات اعتماد نکرده و اطلاعات خود را با پر کردن فرم‌های دروغین در اختیار اینگونه افراد نگذارند.   کشف بیش از ۳۷ هزار جفت دستکش قاچاق در اصفهان سرهنگ " محمد رضا خدادوست با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن از بازرسی کردند که در این عملیات ۳۷ هزار و ۹۰۰ عدد دستکش بهداشتی و ۲۰ لیتر الکل ضدعفونی کننده خارجی قاچاق  کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاق لوازم یدکی فرماندهی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی شهرستان انتظامی شهرستان اصفهان اقدامات قانونی خورو بیابانک متوقف کردند مراجع قضائی متوقف کردن کیلو تریاک یک دستگاه شاهین شهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمد‌رضا هاشمی‌فر در این خصوص گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف 10 تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 200 میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه