Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@20:48:36 GMT

عطاری موادفروش در تهران پلمب شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۷۳۳

عطاری موادفروش در تهران پلمب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار کرد: صبح شنبه ششم اردیبهشت ماه، اکیپ‌های ویژه‌ای از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت برای بازدید و نظارت از واحدهای صنفی عطاری به مناطق شمالی شهر تهران اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازدید انجام‌شده مشخص شد که متصدی یک واحد صنفی عطاری علاوه بر فروش انواع داروهای گیاهی، قرص‌های روان‌گردان و شربت‌های مخدر می‌فروشد، افزود: در بازرسی‌های تکمیلی از داخل عطاری ۶ هزار و ۷۵۳ حبه قرص روانگردان، ۱۱ لیتر شربت مخدر و ۱۳ قوطی انواع پودرهای غیرمجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در این رابطه دو متهم دستگیر شدند، گفت: واحد صنفی با دستور قضایی پلمب و هر دو متهم پس از تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت انتقال یافتند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت تاکید کرد: اجرای طرح‌های بازدید و نظارت از صنوف به جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 505135 برچسب‌ها اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اعتیاد مواد مخدر حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فریدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه طی گزارشات و شکایات مردمی واصله به این اداره مبنی بر انتشار بو نامطبوع به خصوص در هنگام شب در منطقه جعفرآباد جنگل شهرستان ورامین، پس از شناسایی یک واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه‌های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و آلایندگی برای ادامه فعالیت این واحد اقدام شد، افزود: پس از بی توجهی مسئول واحد به اخطاریه‌های صادره، با اخذ دستور قضائی این واحد آلاینده پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به‌عمل آمد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر واحد آلاینده باید پس از دریافت اخطاریه ظرف مدت زمان مشخص شده از سوی محیط زیست نسبت به توقف فعالیت آلاینده تا زمان رفع آلایندگی اقدام کند، در غیر این صورت، از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6097110

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد