Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج طی بازدیدی از این کارگاه تولید ماسک و خط تولید ماسک های بهداشتی ضمن مشاهده مراحل تولید و توزیع، به دانشجویان و جهادگران بسیجی خدا قوت گفته و این عمل جهادی آنان را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: دانشجویان نوک پیکان مبارزه با بیماری کرونا هستند که در عرصه های مختلف جهاد، اعم‌ از علمی، عملی، درمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... مشغول خدمت رسانی می باشند.

مصطفی مبلغی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: از اولین روز های آغاز این بیماری منحوس کوید 19، دانشجویان بسیجی و جهادگر در این دانشگاه به منظور مقابله و مبارزه با گسترش شیوع این ویروس با شکل گیری ستاد مقابله با کرونا بسیج دانشجویی استان البرز، در قالب کارگروه های مختلف نظیر تیم های ضدعفونی کننده معابر به مبارزه با این بیماری پرداختند و در بخش خدمت رسانی نیز اقداماتی همچون تهیه و توزیع پک های بهداشتی، پخش مواد ضدعفونی کننده و تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی میان اقشار آسیب پذیر جامعه به میدان آمدند.

مبلغی ادامه داد: از دیگر اقدامات ستاد مبارزه با کرونای بسیج دانشجویی استان البرز، راه اندازی کارگاه تولید ماسک های بهداشتی می باشد که هم اکنون با ظرفیت تولید روزانه بیش از ۵ هزار ماسک بهداشتی مشغول خدمت رسانی می باشد که علاوه بر دانشجویان بسیجی و جهادگر گروه های مردمی نیز‌ اعم‌ از خواهران و برادران و حتی نوجوانان و نونهالان نیز در این کارگاه به سهم و اندازه خود مشغول تلاش و خدمت رسانی می باشند.

وی تاکید کرد: هزینه تولید ماسک در این‌ کارگاه تماما توسط خود جهادگران و خیرین‌ تامین می شود و تمام تولیدات به صورت کاملا رایگان در اختیار نیازمندان و هم چنین مراکز درمانی و بهداشتی استان البرز قرار می گیرد.

در حاشیه این بازدید نشست مشترکی با حضور ‌ برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، مرتضی رفیعی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، جواد آزاد زعیم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و حمید دهقان مسئول قرارگاه مبارزه با کرونا برگزار شد و ضمن تشریح اقدامات دانشجویان و جهادگران در قسمت های مختلف بر همکاری های بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی با قرارگاه مبارزه با کرونا تاکید شد.

در این نشست همچنین مقرر‌ شد تحقیقات اولیه جهت امکان تولید انبوه دستگاه استریل کننده ماسک های بهداشتی که ابداع خود جهادگران ستاد مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی می باشد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به صورت یک طرح‌ علمی در مقیاس صنعتی و در قالب شرکت های دانش بنیان دانجشویی آغاز و مورد بررسی قرار گیرد .

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تولید ماسک قرارگاه جهادی بسیج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تولید ماسک قرارگاه جهادی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان البرز خدمت رسانی تولید ماسک واحد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشکده ویژه مادران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاهی از این واحد دانشگاهی در ایجاد دانشکده‌های مختص بانوان شد و اظهار کرد:‌ با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و ظرفیت‌های موجود در واحد یادگار امام (ره) به‌زودی شاهد ایجاد رشته‌هایی که مورد اقبال و استقبال دانشجویان مادر در دانشکده بانوان است، خواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با تأکید بر راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی روان‌شناختی و مدرسه عالی مهارتی مادر و کودک در پردیس مادران افزود: آنچه از این واحد دانشگاهی انتظار می‌رود این است که به‌عنوان واحد نمونه در تأسیس دانشکده مختص بانوان، الگویی موفق برای سایر واحد‌ها در سطح کشور باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راه‌اندازی پردیس مادران و فعالیت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) نسبت به دانشجویان مادر است که این خود بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

سروری‌مجد گفت: دانشجو بودن معمولا شرایط خاصی دارد و فرد برای اینکه بدون دغدغه به تحصیل بپردازد، باید همه تمرکز خود را صرف درس خواندن کند؛ اما اشتغال، ازدواج و فرزندآوری شرایطی را برای دانشجو ایجاد می‌کند که گاهی ادامه مسیر برای دانشجویان با سختی و مشقت طاقت‌فرسایی همراه بوده به همین منظور ضرورت ایجاد امکانات و بستری مناسب برای ادامه تحصیل مادران اجتناب‌ناپذیر است. امیدوارم آنچه امروز به جمع‌بندی رسیدیم در یک برنامه زمانی مدون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و در سازمان مرکزی تحقق یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد