Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@15:03:32 GMT

آغاز ثبت نام فصل دوم مسابقه بزرگ «دست فرمون»

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۱۶۴

صراط:

ثبت نام فصل دوم مسابقه بزرگ تلویزیونی «دست فرمون» آغاز شده است که سال گذشته فصل اول آن با اجرای کامبیر دیرباز و تهیه کنندگی محمود محمودی از شبکه نسیم پخش شد.

برای اولین بار طراحی پیست برای این مسابقه تلویزیونی در نظر گرفته شده تا شرکت کنندگان به صورت حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت بپردازند.

برای شرکت در مسابقه‌ «دست فرمون» که پخش آن از شبکه نسیم به زودی آغاز خواهد شد، باید شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه را بدانید و آنهارا رعایت کنید و در سایت «دست فرمون» ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورالعمل و ضوابط واجدین شرایط شرکت در برنامه:

حضور تمامى افراد داراى گواهینامه راهنمایى و رانندگى آزاد است.

شرکت در این دوره برنامه «دست فرمون» فقط از طریق ثبت نام از سایت امکان پذیر است.

رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی الزامی است.

حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کننده موظف است در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشد.

با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده توسط گروه برنامه ساز، حضور حداقل یک نفر از اعضای خانواده به همراه شرکت کننده در هنگام ضبط برنامه الزامی است.

رعایت شئونات اسلامی در لوکیشن و فضا‌های مجازی الزامی بوده و در صورت مشاهده موارد ممنوعه، شرکت کننده حذف می شود.

پس از ثبت نام اولیه در سایت، در مرحله بعدی ثبت نام، توسط گروه برنامه ساز با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که در صورت عدم پاسخگویی و یا در دسترس نبودن و … شرکت کننده از لیست ثبت نام خارج خواهد شد.

حضور در تمامی مراحل مختلف فیلمبرداری الزامیست و در صورت همکاری نکردن شرکت کننده با تیم برنامه ساز، شرکت کننده حذف می شود.

در طول ضبط برنامه و مسابقه، شرکت کننده موظف است به رای و نظرات برنامه سازان احترام گذاشته و از آنها تبعیت کند.

احترام به قوانین و مقررات برنامه الزامیست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مسابقه تلویزیونی دست فرمون صراط شرکت کننده برنامه ساز دست فرمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه؛ هادی زند درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

دیگر خبرها

  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل