Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارکنان و فرزندان خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برترین های این مسابقه معرفی وتجلیل شدند.

حجت الاسلام «سیدعلی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به مسابقه کتابخوانی نماز در راستای فرهنگ نورانی نماز و نهادینه کردن اهمیت و جایگاه نماز گفت: این مسابقه در دو سطح ویژه کارکنان و نیز فرزندان خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان سمنان  در قالب معرفی دو کتاب برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کتاب«هشت گام تا حضور قلب» از ستاد اقامه نماز کشور برای کارکنان این اداره کل و شهرستانها در نظر گرفته شده بود اضافه کرد: برای فرزندان کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره های متوسطه اول و دوم کتاب «قطره ای از دریای نماز»از محسن قرائتی و ستاد اقامه نماز انتخاب و معرفی شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی تعداد شرکت کنندگان دربخش همکاران را 40 نفر اعلام کردوگفت: 17 نفر از این تعداد به قید قرعه انتخاب  وتجلیل شدند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان دربخش فرزندان خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان سمنان 13 نفر بود اضافه کرد: به 3نفر از برگزیدگان این بخش نیز جوایز اهداء شد.

 

دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  اهمیت دادن افراد در محیط خانواده، کار و جامعه به نماز را کلیدی‏ترین عنصر برای اصلاح افراد و پل ارتباطی بین خدا و بندگان و مایه صفای روح و پاکی دل و پرهیز از گناهان دانست وافزود: تلاش در جهت ترویج فرهنگ نماز لازم و ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی نمازرا پل ارتباطی بین خداوند متعال و بنده اش عنوان کردوافزود: با ترویج وگسترش نماز در بین خانواده ها می توان آسیب های اجتماعی  را کاهش دهیم.

 

حجت الاسلام موسوی به تأثیرات نماز در زندگی انسان اشاره داشت وگفت: نماز یکی از لحظات ناب بندگی است که نمود آن در صحنه عاشورا بود.

 

 به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای ترویج و تبلیغ نماز در جامعه  اشاره داشت وگفت: تجلیل از فعالان نماز در حوزه فرهنگ و هنراز برنامه ها است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج فرهنگ نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ستاد اقامه نماز حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی