Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه ۴ جلدی «بچه‌های خوب عادت‌های خوب» دربردارنده موضوعاتی همچون آموزش‌های رفتاری، بهداشت فردی و روابط اجتماعی هستند که توسط سارا سیدناصری ترجمه شده و انتشارات قاصدک چاپ و منتشر کرده است.

این کتاب برای گروه سنی «الف» و «ب» به نگارش درآمده است، و درباره موضوعات راهنمای مهارت‌های زندگی، مهارت اجتماعی در کودکان، مراقبت از سلامت شخصی و سرگرمی‌ها برای کودکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مجموعه «بچه‌های خوب عادت‌های خوب» آمده است: عادت‌های ما حاصل یادگیری است چه عادت‌های مطلوب، چه عادت‌های نامطلوب. انسان از نخستین لحظه‌ی تولد شروع به یادگیری می‌کند و عادت‌ها حاصل تکرار آموخته‌های او هستند. بهترین راه برای ترک عادت‌های نامطلوب آن است که عادت‌های خوب را جایگزین آن‌ها کنیم و بهترین شیوه برای این جایگزینی، استفاده از آموزش‌های آگاهانه و مناسب است.

حتی بخش‌هایی از این کتاب درباره بزرگان و تلاش‌ها و سختی‌هایی که کشیده‌اند سخن به میان آورده است که باید از افراد موفق یاد بگیریم، همانند ادیسون که برای رسیدن به موفقیت باید سخت تلاش کرد.

در این مجموعه ۴ جلدی که هر کدام به موضوعات مختلف می‌پردازد قدر تخیل و حل مسئله کودک را هم می‌سنجد و از کودک سوال‌های می‌پرسد که قادر است به آن‌ها پاسخ دهد. این کتاب‌ها نوعی طرح مسئله هم دارد که با طرح سوال کودک می‌تواند در کتاب جواب دهد.

مجموعه ۴ جلدی «بچه‌های خوب عادت‌های خوب» برای رده سنی الف و ب (پیش‌دبستانی‌ها و سال‌های اول و دوم)، با ترجمه‌ی سارا سیدناصری، ویراستاری فرزانه کریمی توسط انتشارات قاصدک چاپ و منتشر شده است.

کد خبر 4909887 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزانه کریمی کتاب و کتابخوانی کتابخانه ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی خبرگزاری مهر رایزنی فرهنگی ادبیات جهان میراث فرهنگی ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترجمه بازار نشر درگذشت چهره ها موزه کتابفروشی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است

کتاب تازه «من یک پایین شهری‌ام» تازه‌ترین اثر  اسماعیل امینی، شاعر و طنزپرداز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. 

این کتاب که توسط نشر جام جم منتشر شده است، مجموعه‌ای است از یادداشت‌های امینی درباره زندگی مردمی که در کوچه و خیابان و اداره و بازار زندگی می‌کنند. 

خندمین تر افسانه (جلوه های طنز در مثنوی معنوی)، لبخند سعدی (طنز آوری در غزل های سعدی)، لبخند غیرمجاز ( نوشته های طنز)، تبسم دوست (لطایف و مطایبات در کلام امام خمینی)، گزیدۀ شعر طنز، جلسۀ شعر (نوشته های آموزشی دربارۀ شعر)، اسب‌ها و خرها (مجموعه شعر طنز)، نشر اکاذیب (مجموعه شعر طنز)، دلقک و شاعر دربار (مجموعه شعر)، وزن شعر بیاموزیم و... از جمله آثار وی است. امینی در تألیف ده‌ها مقاله پژوهشی و ادبی با نشریات تخصصی چون؛ کتاب ماه ادبیات، فصلنامۀ شعر، فصلنامۀ فرهنگستان هنر، ماهنامۀ سوره، ماهنامۀ الفبا و.. همکاری کرده است. 

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت از ساعت 8 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب است.

خدیجه زمانیان یزدی

دیگر خبرها

  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • امتحانات نهایی را تبدیل به بت نکنیم / روش‌های مناسب مطالعه صحیح
  • تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • باغ کتاب میزبان جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی شد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند