Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سعید خوشبخت، سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین کارها در هیات کشتی استان استفاده از نیروهای جوان و کاربلد در کنار پیشکسوتان با تجربه است که با همدلی برای پیشرفت کشتی استان تلاش می‌کنیم.  

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین استاندار آذربایجان‌غربی و شهردار ارومیه که حامی همیشگی ورزش است بتوانیم میزبان لیگ جام باشگاهی جهان باشیم که به نظرم یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی خواهد بود که در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود و این اقدام برای نخستین بار در طول تاریخ کشتی استان رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این رقابت‌ها یک تیم هم به عنوان میزبان از استان آذربایجان‌غربی حضور خواهد داشت.  

خوشبخت تصریح کرد: با انتخاب مسئول لیگ کشتی هیات استان تمام تلاش‌مان برگزاری مداوم مسابقات نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است که بتوانیم نفرات برتر را در لیگ‌های پایه کشوری در رشته فرنگی و رشته آزاد با حمایت اسپانسرهای مالی که صحبت کردیم شرکت دهیم.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی افزود: استعدادیابی حلقه مفقوده سال‌های گذشته بود که امسال با تمام توان و حمایت از استعدادهای ناب کشتی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شرکت خواهیم کرد.  

وی گفت: داوری استان ما در شرایط فعلی با حضور ابراهیم کریمی، ابراهیم یزدان پناه، هژار عباسی و اصغر زلفی پور جایگاه خوبی در کشور داریم اما در تلاش هستیم تا این وضعیت را بهبود ببخشیم و یک دوره کلاس استاژ درجه سه را در استان میزبانی خواهیم کرد.  

خوشبخت تصریح کرد: برای سال ۹۹ کلاس‌های متفاوت و بسیاری برنامه‌ریزی کردیم تا سطح علمی مربیان را بالا ببریم و ۷کارگاه علمی و عملی مختلف با بهترین مدرسان کشتی در آذربایجان‌غربی برگزار خواهیم کرد.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم از امسال جام پوریای ولی در تقویم ورزشی فدراسیون کشتی گنجانده شد و از امسال به صورت مداوم در تاریخ همیشگی برگزار خواهد شد.  

خوشبخت گفت: در حال حاضر با رایزنی با چند حامی مالی، حمایت و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان سعی داریم دو خانه کشتی در شمال و جنوب استان بسازیم تا به عنوان پایگاه قهرمانی کشتی استعدادهای ناب استان زیر نظر بهترین مربیان آموزش ببینید تا بتوانیم شاهد حضور کشتی گیران عزیزمان در تیم‌های مختلف تیم ملی باشیم.  

سرپرست هیات کشتی آذربایجان غربی بیان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان استان و دکتر دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به دلیل اعتماد به مدیریت جوانان تشکر می‌کنم. همه این اقدامات و برنامه‌ها با همدلی و کمک همه روسای هیات‌های کشتی شهرستانی، پیشکسوتان کشتی که مثل همیشه از جان و دل بدون چشمداشتی برای اعتلای نام کشتی آذربایجان‌غربی تلاش می‌کنند، میسر خواهد شد.

کد خبر 505168 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی ورزش کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی ورزش کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد