Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:34:47 GMT

هفت پایگاه جذب کمک‌های مومنانه در دامغان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۴۹۶۱

هفت پایگاه جذب کمک‌های مومنانه در دامغان ایجاد شد

سرهنگ محمدحسین تقی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هفت پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در راستای اجرای طرح کمک مومنانه یا مواسات در این شهرستان دایر شده است.

وی ادامه داد: در این پایگاه‌ها، وجوه نقد و یا اقلام و کمک های جمع آوری شده از مردم در راستای اجرای طرح کمک مومنانه در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقی‌پور اضافه کرد: از هفت پایگاه، پنج پایگاه در دامغان، یک پایگاه در شهر دیباج و یک پایگاه در کلاته رودبار دایر شده است.

وی اظهار داشت: انفاق و توزیع کمک های مردمی بر اساس رهنمودهای رهبری از نیمه شعبان در سراسر کشور آغاز شده است و اکنون نیز با آغاز ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

تقی پور گفت: در راستای اجرای این طرح، پس از معرفی افراد نیازمند به نهادهای مسوول، وضعیت افراد نیازمند شهرستان دامغان بررسی و کمک های لازم به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: در طرح کمک مومنانه، با ایجاد بانک اطلاعاتی، باید افرادی که تحت پوشش هیج نهاد حمایتی نیستند و از نظر مالی و معیشتی آسیب دیده و در مضیقه هستند، شناسایی و حمایت شوند.

در رزمایش طرح کمک مومنانه استان سمنان، تعداد ۲۶ هزار و ۵۰۰ بسته توسط سپاه استان سمنان و تعدادی نیز توسط هلال احمر، بهزیستی،ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و کمیته امداد تهیه و بسته بندی شده است که تا آخر ماه رمضان بسته بندی و توزیع ۶۰ هزار بسته مواد غذایی برنامه ریزی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی کمک های مردمی کمیته امداد ماه رمضان هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طرح کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان