Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی در پنجم تیرماه ۹۹ خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای درباره زمان برگزاری چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی توضیح داد.

مطابق این اطلاعیه، با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، آزمون چهل و هفتمین دوره پذیرش دستیار تخصصی که مقرر بود در روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود به روز پنج شنبه پنجم تیرماه ۹۹ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی در کنار سایر آزمون‌های علوم پزشکی در جلسه معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مصوب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دستیاری آزمون های علوم پزشکی آزمون پذیرش دستیار تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در استان کرمانشاه 282 حافظ قرآن کريم در اين آزمون در رشته هاي حفظ کل ده جزء وبيست جزءدر سه حوزه شهرستان کرمانشاه هرسين و جوانرود شرکت کردند. به قبول شده گان در اين آزمون در رشته 10 جزءمدرک معادل ديپلم در رشته20 جزءمعادل فوق ديپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسي تا دکتري اهداء مي گردد

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت