Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@17:19:55 GMT

انتشار تصاویر جدید از مراحل پرتاب ماهواره نظامی نور

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۵۸۲۹

صبح چهارشنبه (سوم اردیبهشت)، ماهواره نور بعنوان اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران با ماهواره‌بر سه مرحله‌ای قاصد توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرتاب و با موفقیت در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

یک روز پس از این پرتاب موفقیت آمیز،‌ تصاویر جدیدی از مراحل آن منتشر شده است.


.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ماهواره جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب زمین جمهوری اسلامی ایران زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماهواره پرتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که شب گذشته در حین درگیری با گروهک معاند در مرز بانه به شهادت رسید، عصر پنج شنبه با حضور فرمانده مرزبانی استان کردستان، همرزمان و خانواده آن شهید والامقام، اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان تشییع شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی نظامی دینی است که بر مبنای قرآن و دین مبین اسلام بنا نهاده شده است.

ماموستا جمال کریمی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مرزبانی این مرز و بوم هیچگاه اجازه تصرف یک وجب از خاک این دیار را به دشمنان نمی‌دهند و برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند، اعلام کرد: نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است و این اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود چرا که نظام ما نظام مقتدر شهادت است.

امام جمعه موقت بانه خاطر نشان کرد: امنیت ما مدیون خون پاک شهدا است و نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

ماموستا کریمی عنوان کرد: ملت ایران دارای نیروهای نظامی مسلمان و با ایمان هستند و در راه اعتلای نظام، جمهوری اسلامی ایران و کلمه مبارک الله هیچ وقت کوتاهی نمی‌کنند.

آئین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور آحاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت.

پیکر مطهر این شهید والا مقام به زادگاهش در شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

کد خبر 6095332

دیگر خبرها

  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی