Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@07:02:05 GMT

شهروندان نباید دغدغه ماسک و دستکش داشته باشند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۵۸۴۸

شهروندان نباید دغدغه ماسک و دستکش داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:باید به واسطه تولید ماسک ودستکش، به سطحی رسیده باشیم که وقتی شهروندان درخواست ماسک و دستکش دارند بتوانند بدون دغدغه آن را تامین کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: اقلام بهداشتی مورد نیاز استان به‌صورت گسترده تولید می‌شود، اما توزیع آن به اندازه میزان تولید، به چشم نمی‌خورد در حالی که باید به واسطه این میزان تولید، به سطحی رسیده باشیم که وقتی شهروندان درخواست ماسک و دستکش دارند بتوانند بدون دغدغه آن را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت شهری از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در اصفهان در کنار نظام پزشکی بود و همراهی مطلوبی داشت و از این پس نیز با همراهی مردم شهر همراه دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.

 لازم است اقدامات مدیران مناطق شهرداری اصفهان، براساس قانون و مصوباتی باشد که در پایان سال ۹۸ با توجه به شرایط موجود به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: در شهرداری‌های مناطق، برخوردهای سلیقه‌ای کنار گذاشته شده و با اتخاذ شفافیت و به کارگیری خدمات الکترونیکی، شرایط مطلوبتری برای خدمات‌رسانی به شهروندان رقم زده شود.

نصر در خصوص همراهی مدیریت شهری اصفهان با نظام سلامت در استان، ادامه داد: مدیریت شهری از ابتدا در کنار نظام پزشکی بود و همراهی مطلوبی داشت و از این پس نیز با همراهی مردم شهر همراه دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.

وی ادامه داد: اقلام بهداشتی مورد نیاز استان به‌صورت گسترده تولید می‌شود، اما توزیع آن به اندازه میزان تولید، به چشم نمی‌خورد در حالی که باید به واسطه این میزان تولید، به سطحی رسیده باشیم که وقتی شهروندان درخواست ماسک و دستکش دارند بتوانند بدون دغدغه آن را تامین کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ماسک و دستکش میزان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جوجه‌ریزی مرغداری‌های استان به ۳ میلیون قطعه رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این میزان جوجه‌ریزی، چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، سه میلیون قطعه جوجه در واحدهای مرغداری استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این میزان جوجه‌ریزی  نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد داشته، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این میزان جوجه‌ریزی، چهار هزار و 880 تن گوشت مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی افزود: رکورد جوجه‌ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان سیستان و بلوچستان حدود 24 میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه‌ریزی، 40 هزار 550 تن گوشت مرغ در استان تولید شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند