Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: برای اصلاح معابری که بیشترین تصادفات با عابر پیاده در آن رخ می‌دهد ۱۱۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی بهاروند افزود: عابران پیاده و راکبین موتورسیکلت در همه شهرها بیشترین آمار تصادفات را به خود اختصاص می‌دهند.

وی ادامه داد: برای کاهش آمار تلفات عابران پیاده در مشهد ۷۰ کیلومتر از معابر این شهر که بیشترین تصادفات عابر پیاده را داشته‌اند، شناسایی و اصلاحات مورد نیاز آن استخراج شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعتبار لازم برای این اصلاحات ۱۱۰ میلیارد ریال است که اجرای آن به مناطق ابلاغ شده و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

بهاروند با بیان اینکه ۸۰ درصد سوانح رانندگی در معابر درون شهری برای عابران پیاده و موتورسواران رخ می‌دهد، افزود: پروژه حق تقدم عابرین پیاده نیز با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از پارسال در مشهد آغاز شده و اجرای آن در سال جاری نیز ادامه دارد.

وی اظهار داشت: براساس بانک اطلاعات تصادفات شهر که داده‌های آن از پزشکی قانونی، اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد دریافت می‌شود، ایمن‌سازی ۴۴ تقاطع و معبر شهری در دستور کار قرار گرفته ‌است.

وی گفت: ۲۳ مورد از این نقاط تقاطع و ۲۱ مورد نیز معبر پرتصادف شهری است که به تصویب استانداری خراسان رضوی نیز رسیده است.

بهاروند افزود: پس از تصویب معابر پرتصادف، ۱۵ تقاطع انتخاب شد و اصلاح آنها در دستورکار قرار گرفت، مطالعات و بررسی مابقی نقاط نیز در دستورکار قرار دارد.

وی ادامه داد: طرح توسعه مدل تصادفات شهر مشهد نیز در دست تهیه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصلاح معابر پرتصادف میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری