Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، کاظمی مدیر توزیع برق شهرستان میاندوآب در تشریح جزئیات عملکرد این مدیریت در سال ۹۸ گفت: جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و روستایی و اجرای طرح چاوش و برق رسانی به مشترکین جدید مجموعا ۷۶ دستگاه پست هوایی طی سال ۹۸ احداث و راه اندازی شده است.

وی افزود: برای اصلاح و رفع ضعف ولتاژ پنج منطقه شهری تعداد ۵ دستگاه پست هوایی و یک هزار و ۲۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی با اعتبار ۴۵۲۶ میلیون ریال نصب و به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع برق میاندوآب تصریح کرد: به منظور بهبود کیفیت ولتاژ در روستاهای داش تپه، تپه رش و گرده گل ۳ دستگاه پست هوایی و ۵۳۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی با اعتبار ۲۷۹۶ میلیون ریال جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای تامین برق مجتمع ۳۲۰ واحدی تعاونی مسکن فرهنگیان با اعتباری بالغ بر ۵۵۹۳ میلیون ریال ۵ دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت یک هزار و ۳۸۰ کیلوولت آمپر، ۴۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و یک هزار و ۵۰۰ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی انجام شده است.

کاظمی اضافه کرد: به منظور برق رسانی به شهرک صنعتی چهاربرج تعداد ۴۳۰ اصله تیر و هزار و ۵۰۰ متر سیم کشی ابتدای خط با هزینه کرد ۱۵ میلیارد ریال طی سال ۹۸ اجرا شده است.

وی در ادامه بیان کرد: ۳۶۰ دستگاه چراغ ۱۵۰ و ۷۰ وات در مناطق فاقد روشنایی شهری با صرف اعتبار ۲۰۲۵ میلیون ریال و در مناطق روستایی فاقد روشنایی تعداد ۲۷۰ دستگاه چراغ ۷۰ وات با اعتبار۲۰۸۴ میلیون ریال نصب شده است.

مدیر توزیع برق میاندوآب به برق‌رسانی به ۶۵ متقاضی جدید کشاورزی و صنعتی و خدماتی اشاره کرد و گفت: این اقدام با احداث ۵۸ دستگاه پست هوایی جمعاً با ظرفیت ۴۶۵۰ کیلوولت آمپر و احداث ۳ هزار و ۴۵۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی انجام پذیرفته است.

وی تشریح کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اطلاعات بیش از ۵۶ هزار و ۶۴۱ مشترک شهری در سامانه GIS ثبت شده است.

کاظمی ادامه داد: با توجه به اهمیت اجرای طرح ملی چاوش، مدیریت توزیع برق میاندوآب طی سال ۹۸ اقدامات موثری در راستای اجرای طرح مدیریت ولتاژ برق و رضایتمندی مشترکین و انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: برای در راستای طرح ملی چاوش برای اصلاح ولتاژ ۷۵۰ مشترک تعداد ۵ دستگاه پست هوایی شهری با پیشرفت فیزیکی ۶۵ در صد با اعتبار۴۹۲۱ میلیون ریال در دست اجرا می باشد .

مدیر توزیع برق میاندوآب در ادامه اشاره کرد: طی سال ۹۸ ولتاژ ۴۵۰ مشترک در راستای اجرای طرح چاوش با انجام تعادل بار اصلاح و ولتاژ ۲۵۵ مشترک با تغییر تب ترانس که دارای ولتاژ بالای ۲۴۰ ولت بودند اصلاح شد.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف سیمی به منظور اصلاح ولتاژ ۳۵۰ مشترک در نقاط مختلف شهری و روستایی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیر توزیع برق میاندوآب عنوان کرد: احداث ۴ هزار و ۱۵۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی جهت واگذاری ۹۰۲ انشعاب عادی روستایی از دیگر زحمات تلاشگران صنعت برق همیشه بیدار این مدیریت می‌باشد.

کاظمی در پایان سخنان خود به واگذاری انشعاب‌های جدید شهری اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۸ با تلاش‌های پرسنل خدوم مدیریت توزیع برق این شهرستان یک هزار و ۲۳۱ انشعاب عادی شهری خانگی و تجاری واگذار شده که برای واگذاری این میزان انشعاب جدید ۳ هزار و ۲۰۰ متر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی احداث شده است.

48

کد خبر 1381417

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی دستگاه پست هوایی میلیون ریال اجرای طرح طی سال ۹۸ یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اولویت‌های دستگاه قضایی در سال جدید گفت: اتقان آراء، جلوگیری از اطاله دادرسی و توجه به وضعیت زندانیان از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی در سال جاری است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در نشست با روسای دادگستری و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار کرد: کرمان استان پهناوری است که دارای ۳۴ حوزه قضایی به جز مرکز استان در سطح استان است.

وی با قدردانی از تلاش همکاران دستگاه قضایی استان کرمان در سال گذشته افزود: با هماهنگی خوبی که وجود داشت، سال موفقی پشت سر گذاشتیم البته موفقیت نسبی است و مهم این است از داشته‌ها و ظرفیت‌ها استفاده و بر مشکلات فائق بیاییم و انجام وظیفه کنیم.

حمیدی با تاکید بر اینکه بایستی سیاست‌های ابلاغی ریاست قوه قضائیه را از همین ابتدای سال در دستور کار داشته باشیم، تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم زمان بگذرد و فرصت از دست برود و باید با جدول زمان بندی کارها را پیش ببریم تا پایان سال به موفقیت برسیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه نسخه جدید سند تحول و تعالی قوه قضائیه در ششم فروردین ماه امسال ابلاغ شده، عنوان کرد: این سند نقشه راه ماست و همه باید به آن آشنایی کامل داشته باشیم؛ بدنه دادگستری و قوه قضائیه باید با این سند آشنا باشند و احکام، تصمیم و آراء ما باید مبتنی بر این سند باشد و مستلزم این است که به قانون مسلط باشیم.

وی اظهار کرد: این یک سند علمی است و اساتید دانشگاه می‌توانند این سند را به عنوان پایان نامه و تحقیق علمی به دانشجویان بدهند که روی آن کار کنند و باید این سند را در جامعه ترویج داده و به ویژه نخبگان حقوقی و قضائی جامعه با این سند که یکی از افتخارات قوه قضائیه در سال‌های اخیر است آشنا کنیم و خودمان براساس آن گام برداریم.

رئیس شورای قضائی استان کرمان با اشاره به نقش دستگاه قضائی در تحقق شعار سال اظهار کرد: باید از ظرفیت‌هایی که در قوه قضائیه داریم، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و جهش تولید کمک کنیم که جهش تولید یکی از نیازهای جدی جامعه است و جهش تولید، کمک به اشتغال و کمک به مسائل اقتصادی است.

وی در ادامه افزود: سرکشی به واحدهای تولیدی چند سالی است که در دستور کار مسئولان قضائی استان است و شاهد برکات آن در جامعه هستیم و توانستیم بسیاری از مشکلاتی که حتی قوه مجریه نتوانسته حل کند، در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و با ورود مستقیم و مطالبه از دیگران حل کنیم. این اقدام در سال جاری نیز در اولویت است.

حمیدی با اشاره به لزوم پیگیری و مطالبه مشارکت مردم عنوان کرد: برخی از مردم سرمایه‌های خرد و کلانی دارند که حاضرند به عرصه تولید و اشتغال بیاورند و باید به این مردم انگیزه بدهیم که به عرصه تولید بیایند و به سمت دلالی نروند و باید موانع برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال تاکید کرد: این شورا و شورای پیشگیری از وقوع جرم باید در شهرستان‌ها فعال باشد و مسئولان شهرستان پای کار بیایند.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به زندان‌ها عنوان کرد: زندان واقعیت غیرقابل انفکاک از قوه قضائیه است و مسائل قوه قضائیه و زندان در هم آمیخته است و نباید نسبت به وظیفه و این حوزه بی تفاوت باشیم.

حمیدی گفت: یکی از عوامل افزایش جمعیت کیفری زندان‌ها، صدور قرار تامین است که باید بر این موضوع نظارت شود و البته با سهل انگاری مخالفیم و جایی که نیاز است، باید سختگیری شود و تاکید داریم براساس ضرورت و اهمیت مسئله تصمیم بگیریم.

وی با اشاره به لزوم افزایش استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس اظهار کرد: در این زمینه صرفا منظور جزای نقدی نیست و باید با خدمات رایگان عمومی و دیگر موارد، مجازات‌های جایگزین صادر شود و با یک رای و کار می‌توانیم نظر فرد را عوض کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: استفاده از پابند الکترونیکی یک ظرفیت است که از آن خوب استفاده نمی‌کنیم در حالی که این موارد به کاهش جمعیت کیفری کمک می‌کند.

وی با تاکید بر سرکشی قضات از زندان‌ها و توسعه دادرسی الکترونیک گفت: در حال حاضر در استان کرمان بین ۸۵ تا ۹۰ درصد دادرسی‌ها الکترونیکی است و بایستی سیاست بر این باشد دادرسی الکترونیک باشد و امکانات این حوزه تامین و مشکلات رفع شود.

حمیدی بر اجرای سریع احکام نیز تاکید کرد و افزود: شوراهای حل اختلاف به ویژه شورای حل اختلاف زندان به قضات خیلی کمک می‌کند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ارتباط گرفتن قضات با مردم اظهار کرد: ما از بدنه مردم هستیم و بایستی درب اتاقتان به روی مردم باز باشد و این را در عمل به دیگران نشان بدهید.

وی تصریح کرد: خدمات قوه قضائیه موجب رضایتمندی است اما گاهی یک برخورد بد با مردم همه زحمات این قوه را نابود می‌کند. قضات باید در بین مردم حضور پیدا کنند و پای درد دل آنها بنشینند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد