Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:16:10 GMT

کشف 145 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیسی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۶۸۸۲

کشف 145 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های "البرز" و "یزد " 145 کیلو گرم حشیش کشف شد.

علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در استان یزد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مخفیگاه متهم در شهر یزد شناسایی و بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اطلاع داده شد که ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان البرز به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 145 کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.

انتهای پیام/ج/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس یزد استان البرز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

سید عباس دهقان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در پرتو تعاملی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت، تلاش می‌شود با ارائه رویداد‌های هنری و سینمایی نسبت به آگاه سازی مردم اقدام شود.

وی با اشاره به رویداد‌هایی مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: هنرمندان و انجمن‌های هنری استان یزد از ظرفیت‌های بالای هنری و حرفه‌ای برخوردار هستند که تجربه نشان داده با فعالیت و ارائه تولیدات هنری توانسته اند در کمک و مساعدت به کاهش معضلات اجتماعی و آگاه سازی عموم نقش دو چندانی داشته باشند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای هنرمندان را مورد تاکید قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان