Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای خطاب به رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار مساعدت در روند پیگیری امور قضایی افرادی شد که به علت ابتلا به کرونا امکان حضور در مراجع قضایی در زمان های تعیین شده را نداشته‌اند.

در بخشی از این نامه آمده است: با عنایت به اینکه تعدادی از افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، جهت طی مدت بستری و همچنین لزوم گذراندن دوران نقاهت به صورت قرنطینه، امکان پیگیری و حضور در مراجع قضایی در زمان‌های مقرر و تعیین شده را نداشته‌اند؛ لذا استدعا دارد دستور فرمایید با اخذ مدارک مربوط به بستری بودن این افراد در بیمارستان و گواهی پزشک معالج مبنی بر لزوم طی دوره نقاهت، مساعدت لازم در روند پیگیری امور قضایی آنان به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد

حسین معصوم‌زاده گفت: برابر پیگیری‌های مکرر قضایی که از سوی این اداره اراضی ملی مورد نظر که در بخش شاهرود از توابع شهرستان خلخال قرار دارد، رفع تصرف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال افزود: اراضی تصرف شده درون محدوده منطقه حفاظت شده آق داغ قرار داشت و با ایجاد فنس مورد تصرف قرار گرفته بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته، با حکم مقام قضایی آزادسازی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال در ادامه از حامیان محیط زیست خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی، موضوع را از طریق شماره ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ گزارش دهند.

منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال که ۹۳ هزار هکتار مساحت دارد، به دلیل برخورداری از تنوع زیستی و گونه‌های نادر گیاهی و جانوری از جمله انواع پرندگان شکاری، کبک، تیهو، کل و بز، پلنگ، سیاه گوش و سایر گونه‌ها تحت مدیریت اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل قرار دارد.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس