Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:05:12 GMT

در خواست رام الله از سازمان ملل برای فشار بر اسرائیل

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۹۳۲۹

در خواست رام الله از سازمان ملل برای فشار بر اسرائیل

یک مقام تشکیلات خودگردان دبیر کل سازمان ملل را مسئول جان اسیر فلسطینی مبتلا به کرونا دانست که رژیم صهیونیستی از آزادی او امتناع می‌کند.

به گزارش مشرق، دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین آزادی «محمد ماجد حسن» اسیر فلسطینی بازداشتی نزد رژیم اشغالگر را خواستار شد که ابتلای او به ویروس کرونا تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وزیر فلسطینی: اسرائیل از کرونا برای یهودی‌سازی قدس بهره می‌برد

عریقات در اظهاراتی خبری گفت: «ادامه بازداشت دانشجوی دانشگاه بیرزیت فلسطین محمد در بازداشتگاه المسکوبیه شهر قدس اشغالی با وجود اینکه ابتلای او به کرونا قطعی تشخیص داده شده نقض قانون بین المللی است».

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عریقات از جامعه بین المللی و دبیر کل سازمان ملل خواست با پذیرش مسئولیت خود رژیم صهیونیستی را ملزم به آزادی فوری کنند تا درمان وی پیگیری شود.

این مقام فلسطینی بار دیگر آزادی همه اسرا و در رأس آنها اسرای بیمار، کودک زن و سالخورده از زندان‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

این اسیر فلسطینی سه شنبه گذشته بازداشت شده و با تشخیص ابتلای وی به کرونا در بیمارستان زندان الرمله در قرنطینه به سر می‌برد و بازداشت او از روز پنجشنبه برای هشت روز دیگر تمدید شده است.

محمد از روستای دیر السودان در شمال غرب رام الله و دانشجوی دانشگاه بیرزیت است که سه شنبه گذشته در حمله نظامیان صهیونیست به این روستا بازداشت شد.

طرف‌های رسمی فلسطین نگران شیوع ویروس کرونا در زندان‌های رژیم اشغالگر و به خطر افتادن جان هزاران اسیر فلسطینی هستند که در سلول‌های تنگ و شلوغ به سر می‌برند و مقامات زندان‌های این رژیم هم حتی مواد ضد عفونی در اختیار آنها قرار نمی‌دهند و از سوی دیگر بیم اینکه از طریق زندانبانان یا بازجوهای صهیونیست کرونا به اسرای فلسطینی انتقال یابد نیز وجود دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور سال جهش تولید اخبار بورس صهیونیست سازمان ملل قدس اشغالی فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل اسراییل مشرق رام الله اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان

 غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

 محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها