Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@19:58:48 GMT

دپوی اقلام ضدعفونی‌کننده در چلوکبابی!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۰۶۳۹

صراط:

سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر کشف مقادیری اقلام ضدعفونی‌کننده از یک چلوکبابی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: صبح روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ از تخلیه بار بسته‌های مشکوک در یک واحد چلوکبابی در جنوب تهران توسط راننده و سرنشین یک دستگاه کامیون مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: با حضور مأموران در محل، متصدی واحد صنفی که در حال پذیرش محموله کامیون بود، عنوان کرد، مالک اصلی اموال نبوده بلکه واحد صنفی خود را در اختیار مالک این اموال قرار داده است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس در تحقیقات تکمیلی دریافتند، محموله تخلیه شده توسط راننده و سرنشین کامیون، مربوط به یک شرکت تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در یکی از شهرستانهای شرقی کشور است، تصریح کرد: در بازرسی از کامیون بیش از دو هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده فله‌ای، 191 عدد افشانه الکلی و 33 هزار عدد ماسک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه واحد صنفی با دستور قضائی پلمب و کامیون موصوف توقیف شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گفته مرادی، در این رابطه سه متهم دستگیر شدند و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اقلام ضدعفونی کننده نادر مرادی چلوکبابی صراط ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد