Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدبیگزاده بیان کرد: نیکوکار اسلام آبادی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان این شهرستان کمک کرده است.

او افزود: کمک صورت گرفته به منظور خرید لوازم خانگی ضروری به صورت کالا شامل یخچال، اجاق گاز، پتو در اختیار ۲خانواده از مددجویان این شهرستان که دارای نیاز شدید مالی بودند قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیگزاده گفت:دانش آموزان این خانواده‌ها به دلیل نداشتن گوشی همراه و  به شبکه اجتماعی شاد دسترسی نداشتند و از طریق این خیر ونیکوکار عزیز اقدام به خرید دو دستگاه گوشی هوشمند جهت استفاده دانش آموزان این خانواده‌ها از برنامه‌های آموزشی و تحصیل شد.


رئیس کمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب به موضوع رزمایش بخشش ایرانیان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف مشارکت افراد خیر و نیکوکار در استانه ماه مبارک رمضان در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و ما در این نهاد آمادگی داریم کمک‌های افراد نیکوکار این شهرستان جهت توزیع در بین نیازمندان هستیم.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد شبکه دانش اموزی شاد ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان