Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:13:49 GMT

صاعقه جان چوپان لردگانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۲۱۶۰

صاعقه جان چوپان لردگانی را گرفت

سرپرست اورژانس و مدیر حوادث چهارمحال و بختیاری گفت : جوان لردگانی که برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود در اثر برخوردصاعقه جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، محمد حیدری گفت : جوان لردگانی که برای چرای گوسفندان به کوه رفته بود در اثر برخوردصاعقه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این حادثه حوالی عصر روز گذشته ۷ اردیبهشت اتفاق افتاده است، گفت: عصر دیروز صاعقه با چوپانی از اهالی شهر آلونی از توابع شهرستان خانمیرزا برخورد و منجر به مرگ چوپان شد.

وی ادامه داد: طی این حادثه همراهان فرد مصدوم را به پایین کوه انتقال داده بودند و با توجه به اینکه مصدوم فاقد علائم حیاتی بود با این وجود اقدامات درمانی و احیای قلبی ریوی صورت گرفت و متاسفانه نتیجه‌ای نداشته است.

دکتر حیدری، یادگیری اقدامات حیاتی برای مواقع اضطراری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در مواقعی که آب و هوا نامساعد است و احتمال رعد و برق وجود دارد تنها از منزل خارج نشوید و تا حد امکان در ارتفاعات حضور پیدا نکنید.

وی با بیان اینکه اولین کار در مواجهه با فردی که دچار صاعقه زدگی شده است بررسی و حفظ ایمنی محیط است، گفت: فرد کمک‌کننده باید مواظب باشد که به خودش آسیب جدیدی وارد نشود.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حیدری اورژانس صاعقه چوپان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک