Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@23:34:27 GMT

طرح ترافیک با پیشنهاد تازه پلیس راهور تغییر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۲۶۶۵

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدکمال هادیانفر در پاسخ به این سئوال که آیا شما موافق لغو طرح ترافیک هستید، افزود: در ابتدا با لغو طرح ترافیک به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موافق بودیم اما بتدریج شرایط به گونه ای شد که به عنوان مثال ترافیک در شهر تهران ۷۰ درصد افزایش یافت و شرایط به بی نظمی منجر شد.

وی ادامه داد: به رغم تلاش همکاران راهور، تراکمی که در مرکز طرح ترافیک تهران وجود دارد سبب شده تا توقف های غیرضروری و پارک دوبل ایجاد شود و این مساله شرایط را برای اعمال قانون سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادیانفر گفت: بر این اساس پیشنهاد جدیدی برای محدودیت ساعت تردد در محدوده های طرح ترافیک به وزارت کشور اعلام کردیم.ِ

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: بر اساس این پیشنهاد افرادی که قبل از شروع طرح به محل کار خود می خواهند بروند، می توانند از خودروی شخصی استفاده کنند. از سوی دیگر دو زمان ۱۴ تا ۱۶ بعد از ظهر را برای خروج کارمندان دولت در نظر گرفتیم تا خودروهایی که از طرح خارج می شوند، جریمه نشوند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: پیشنهاد دیگر بعد از ساعت طرح است آن هم برای افرادی که می خواهند بعد از ساعت طرح خارج شوند تا بار ترافیکی در محدوده ترافیک کمتر شود.
به گفته وی، این پیشنهاد به کمیته انتظامی وزارت کشور اعلام شده تا درصورت تصویب در جلسه فاصله گذاری اجتماعی اجرا شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در ساعت های اعلام شده ۱۴ تا ۱۶ پیک ترافیک در محدوده های طرح ایجاد نمی‌شود، گفت: کسانی که می خواهند از طرح استفاده کنند و مجوز ندارند باید تا قبل از شروع طرح وارد محدوده طرح ترافیک شوند و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

هادیانفر اضافه کرد: همان طور که گفته شد برای تخلیه بار ترافیکی در نظر گرفته شده تا کارمندان دولت که محل کار آنها در محدوده طرح است از ساعت ۱۴ تا ۱۶ از محدوده طرح بدون این که جریمه شوند، خارج شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلیس راهور طرح ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های کشور طی اطلاعیه ای از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت وبرگشت) محدوده های رینه و وانا، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک و انتهای تونل البرز خبر داد.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت (رفت وبرگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز حکایت از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه تهران حدفاصل آدران تا بهمن آباد دارد.

وضعیت جوی سایر محورها نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال وبختیاری خبر می دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تنها محور مسدود شریانی محور خرم آباد پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد کوهدشت و آزادراه خرم آباد پل زال انجام می شود.

محورهای هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد دربید، حاجی آباد آهنگران، گلشن سراوان و سروآباد پاوه نیز به عنوان محورهای مسدود غیرشریانی اعلام شده اند.

همچنین تنها محور دارای انسداد فصلی نیز محور پونل خلخال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور