Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری  و استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب پیرامون فضیلت های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تمام مسلمانان جهان تابع هر مذهبی که باشند، ماه رمضان را ماه روزه، عبادت، توجه به خدا، مردم  و فقرا می دانند؛ امت اسلامی از این ریاضتی که به نام روزه و عبادت متحمل می شود بیشترین بهره را می‌برد؛ مسلمانان اگرچه دارای اختلافات ناچیزی هستند اما در یک مسیر و برای یک هدف معین در حال حرکتند و این مسئله بسیار مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: شاید به همین جهت بود که حضرت امام  خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و از مسلمانان جهان خواستند در این روز همه برای نجات مردم فلسطین و دفع شر اسرائیل راهپیمایی کنند و شعار دهند، بنابراین این اقدام تاثیر گذار که به برکت ماه مبارک رمضان به وجود آمد، باعث شد همه به فرمان امام راحل لبیک بگویند و تا کنون این روز را گرامی می‌دارند.  

 آیت الله بهشتی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان یک برنامه ریزی دقیق از سوی خداوند متعال است تا به وسیله این وحدتی که به برکت این ماه مبارک به وجود آمده است، مشکلات جهان اسلام خاتمه پیدا کند. 

وی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است که نشان از عظمت و اهمیت این ماه را دارد؛ رسول اکرم(ص) در خطبه شعبانیه می فرمایند "ایهاالناس انه قد اقبل الیکم شهر الله بالبرکة والرحمة والمغفرة" یعنی ماه مبارک رمضان، ماه خداوند است و باید بدانیم روزه برای تهذیب و تزکیه نفس قرار داده شده است .

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است