Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جعفر مروارید افزود: در سال رونق تولید و همگام با برنامه "مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی" استاندار خراسان رضوی برای حمایت از کسب و کارهای فرهنگی، برنامه ویژه‌ای به صورت متمرکز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین و اجرا کرد که پیش‌بینی تسهیلات مزبور در این راستا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم ‌اینک از محل کل تسهیلات در نظر گرفته شده، ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد ۴ درصد برای کسب و کار در فضاهای شهری به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته، صاحبان ۲۱ رسته کسب و کار فرهنگی، هنری و قرآنی از جمله توسعه و بازسازی نگارخانه، توسعه چاپ دیجیتال، چاپ و بسته‌بندی، توسعه و بازسازی آموزشگاه، توسعه سالن نمایش و استودیوی نمایشی و کتابکده، برای دریافت تسهیلات یک میلیارد ریالی، ۱.۵ میلیارد ریالی و نیم میلیارد ریالی بسته به نوع تقاضا با کارمزد چهار درصد از محل صندوق کارآفرینی امید در شهرستان‌های مشهد، کاشمر، خوشاب، سبزوار، نیشابور و کلات به بانک معرفی شده‌اند.

مروارید افزود: در این راستا "پردیس تئاتر مستقل" به میزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به صندوق کارآفرینی امید معرفی، و "مرکز تئاتر کربن" به میزان یک میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید معرفی و در مرحله بررسی صندوق است.

تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی استاندار خراسان رضوی، کارگروهی ویژه مبتنی بر این الگو در این اداره کل شکل گرفت تا با بررسی موضوع و گفت‌وگو با موسسات فرهنگی و هنری، برقراری ارتباط با مرکز و تقویت رابطه با بانک‌ها بتوان رونق تولید را در فضای فرهنگی محقق کرد.

مروارید افزود: سال ۹۸ از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۲۷۶ میلیارد ریال به خراسان رضوی تعلق گرفت که از این محل ۱۲ موسسه فرهنگی و هنری، مد و لباس، نشریات بزرگ در استان، برای استفاده از تسهیلات یارانه‌ای به بانک‌ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: تاکنون نیز ۱۲ طرح فرهنگی و هنری در شهرهای مشهد، نیشابور و سبزوار متقاضی استفاده از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به میزان ۳۱۶ میلیارد ریال شده‌اند که از این میزان ۱۰۱ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

کد خبر 505450 برچسب‌ها استان خراسان رضوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صندوق کارآفرینی امید فرهنگ و ارشاد اسلامی میلیارد ریال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران