Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@22:35:10 GMT

سرقت از تجهیزات راهداری کرمانشاه ۲ برابر شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۳۹۳۴

سرقت از تجهیزات راهداری کرمانشاه ۲ برابر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در فروردین‌ماه امسال ۲ ترانس برق ۵۰ میلیون تومانی در جاده کرمانشاه به سراب نیلوفر و جاده بیستون سرقت شده این در حالی است در طول سال گذشته ۲ ترانس برق سرقت شده بود.

او گفت: هشت تابلو برق ۱۰ میلیون تومانی، ۱۰ هزار متر کابل برق، ۲۵ چراغ‌برق چشمک‌زن با پایه هرکدام به قیمت ۶ میلیون تومان، ۴۰ چراغ سولار هر یک به قیمت ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تومان، بیش از ۸۰۰ تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی هرکدام به قیمت ۳۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ مترمربع تابلو اطلاعات با پایه هرکدام به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و بیش از ۵۰۰ متر گاردریل با پایه از این راهداری سرقت شده است.

او افزود: تیم‌های گشت راهداری روزهای تعطیل فعال است، اما تاکنون به‌تنهایی جوابگوی این حجم و گستردگی کار نبوده، مقررشده شرکت توزیع برق با همکاری نیروی انتظامی تیم‌های مشترک گشت راه‌اندازی کنند که اگر نسبت به کاهش سرقت مؤثر باشد، راهداری نیز گشت‌های مشابه راه‌اندازی خواهد کرد.

کد خبر 505494 برچسب‌ها حمل و نقل پلیس راهور - جاده‌ها استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل پلیس راهور جاده ها استان کرمانشاه میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین