Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه تهران گفت: فعلا در آغاز حضور دانشجویان دکترا در آزمایشگاه های دانشگاه، کار را برای غیرخوابگاهی ها انجام داده ایم تا تجربه هایی بدست آوریم و اگر مشکلی نبود برای سری بعد به دانشجوهای خوابگاهی هم کمک کنیم.

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: پس از ابلاغ دستور گندزدایی و ضدعفونی، همه محیط های دانشجویی گندزدایی و ضدعفونی شده و پلمب شده است و منتظر هستیم که ببینیم که ستاد ملی مقابله با کرونا چه زمانی اجازه بازگشایی خوابگاه ها را می دهند که وقتی دانشجوها آمدند مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*نحوه حضور دانشجویان دکترا در دانشگاه 

وی درباره چگونگی حضور دانشجویان دکترا که با رعایت پروتکل هایی در دانشگاه مجاز اعلام شده بود، گفت: این حضور برای رشته های تکنیکال نیازمند آزمایشگاه است. برای این موارد خاص به شرطی که خود دانشجو تقاضا بدهد و استاد راهنما، گروه و دانشکده این خواسته را بپذیرد اجازه دارند که وارد آزمایشگاه شوند. ستاد ملی مقابله با کرونا هم منع کرده و گفته در صورتی که شرایط فراهم بود. برای مثال گاهی دانشجو خواستار حضور در دانشگاه است اما استاد سن بالا و دارای بیماری زمینه ای است و جان استاد هم به خطر می افتد.

*وضعیت بازگشایی خوابگاه ها برای دانشجویان دکترا 

حبیبا در پاسخ به اینکه آیا به این دانشجویان دکترا که به دلیل شرایط خاص کار پژوهشی نیازمند حضور در آزمایشگاه هستند، خوابگاه داده می شود؟ گفت: فعلا در آغاز، کار را برای غیرخوابگاهی ها انجام داده ایم تا تجربه هایی بدست آوریم و اگر دیدیم که مشکلی نیست و می توان شرایط را کنترل کرد برای سری بعد به دانشجوهایی که خوابگاهی هستند هم کمک کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون دانشجویی دانشگاه تهران دانشجویان دکترا کرونا حضور دانشجویان دکترا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی