Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمانکار زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی اعلام کرد این زمین انحصاری متعلق به استقلال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، مجید حبیبیون پیمانکار زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی در خصوص حاشیه های ایجاد شده در این خصوص بیان کرد: قرارداد ما با باشگاه سرخ‌پوشان پاکدشت تا تاریخ اول اردیبهشت بود و قرارداد ما با استقلال بعد از این تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همانطور که اعلام شده زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی انحصاراً و به صورت کاملاً اختصاصی در اختیار باشگاه استقلال است.

قرارداد ما با باشگاه استقلال یک فصل و برای فصل دوم قابل تمدید است و به نظر نمی‌رسد برای تمدید آن مشکلی وجود داشته باشد. لذا از الان می‌توان گفت استقلال برای 2 فصل آینده از این زمین به صورت انحصاری استفاده می‌کند.

وضعیت زمین شماره 2 آزادی در بالاترین سطح استاندارد جهانی است و تعهد ما در قرارداد با استقلال حفظ این شرایط در تمام فصول سال است تا این تیم مشکلی بابت زمین تمرین نداشته باشد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی زمین شماره 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال