Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@03:43:58 GMT

نمدید مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۴۵۹۶

نمدید مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی

به گزارش صدای ایران، ارسال پیامک‌های وزارت رفاه با سرشماره v.refah برای تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی ماهانه دریافت و علاقه‌مند بودند از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا برخوردار شوند از ۲۷ فروردین آغاز شد و سرپرستان خانوار تا ۳۱ فروردین ماه فرصت داشتند که در صورت تمایل کدملی خود را برای این سرشماره ارسال کنند تا بتوانند وام خود را چهارم اردیبهشت ماه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آنجا که ارسال کدملی به منزله تاییدیه رسمی دریافت قبول و کسر اقساط از حساب یارانه است، وزارت رفاه تاکید داشت که سیمکارت باید حتما به نام سرپرست خانوار باشد و اگر سرپرست سیمکارتی به نام خود ندارد باید نسبت به تهیه آن اقدام کند.

چهارم اردیبهشت بر اساس اعلام بانک مرکزی بیش از ۹۶.۵ درصد متقاضیان یعنی ۱۶ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۴۳ خانواده وام خود را دریافت کردند و ۳۴ هزار نفر از سرپرستان که ثبت نام کرده بودند به دلیل وجود مشکلاتی در حساب بانکی خود نظیر مسدودی حساب، موفق به دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی نشدند.

 قرار است وزارت رفاه علت عدم واریز را تا شنبه هفته آتی (۱۳ اردیبهشت ماه) به صورت پیامکی به افراد مذکور اعلام کند.

اما  برای آن دسته از سرپرستان خانواری که به هردلیلی نتوانستند سیم‌کارت تهیه کنند دو بازه زمانی درنظر گرفته و از سوی سخنگوی تهسیلات حمایتی کرونا اعلام شد که «اگر سرپرستان خانوار تا هفتم اردیبهشت ماه کدملی خود را ارسال می‌کنند تلاش می‌شود تا واریز وام پنجشنبه همان هفته (۱۱ اردیبهشت)  برایشان صورت گیرد.»

همچنین مقرر شده آن دسته از افرادی که از ۷ تا ۱۸ اردیبهشت کدملی خود ارسال کنند، انتهای ماه مبارک رمضان این وام را دریافت کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت