Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین جعفری از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید و از تلاش‌های دادستان مرکز استان خراسان شمالی و همکاران قضایی در دادسرا در جهت ساماندهی به پرونده‌های معوق تشکر کرد. تاریخ انتشار: 11:30 - 08 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۰۶۱

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین جعفری از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به طور از پیش اعلام نشده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در جریان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل قضایی و اداری این مجموعه درخصوص ساماندهی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق قضایی درسال ۱۳۹۸ تصریح کرد: تلاش‌های دادستان مرکز استان خراسان شمالی و همکاران قضایی و اداری در دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد درخور تحسین است به طوری که با تلاش مضاعف و کا رشبانه روزی توانستند حجم قابل توجهی از پرونده‌های معوق را ساماندهی نمایند و من لازم می‌دانم از زحمات تک تک آن‌ها تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از مجتمع شوراهای حل اختلاف

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم، حصول سازش در پرونده‌های قضایی و کاهش حجم ورودی پرونده در دادسرا‌ها و محاکم و رفع اطاله دادرسی و کوتاه کردن فرایند‌های رسیدگی‌ها از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی درسال ۱۳۹۹ می‌باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم علاوه بر رفع اطاله دادرسی مهمترین اهداف و اولویت‌های دستگاه قضایی را محقق نماییم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید سرزده دادگستری خراسان شمالی دادسرای عمومی و انقلاب خراسان شمالی مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی