Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: ثبت نام و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطوح دو و سه در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پذیرش خواهران در پنج حوزه علمیه استان، عنوان کرد: در چهار حوزه پذیرش‌ها در مقطع دیپلم بوده و در حوزه علمیه دهدشت پذیرش‌ها در مقطع سیکل و دیپلم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری با اشاره به اینکه ثبت نام ۲۲۵ نفر در سطوح دو و سه انجام خواهد شد، عنوان کرد: ثبت نام از طریق (whc.ir) انجام می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان از تحصیل ۶۵۹ طلبه خواهر در سطح حوزه‌های علمیه استان خبر داد و گفت: تاکنون قریب به ۴۰۰ دانش آموخته در سطح حوزه‌های علمیه خواهران داشتیم.

وی افزود: ۷۷ استاد نیز مجوز تدریس در سطوح مختلف حوزه‌های علمیه خواهران را دارا هستند.

افتخاری خاطرنشان کرد: در تمامی حوزه‌های استان نیز خوابگاه وجود دارد.

افتخاری با بیان اینکه امروز نزدیک به ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در کشور داریم، عنوان کرد: در شهرستان‌های مختلف استان ما نیز حوزه علمیه خواهران داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه جنس کار ما علمی و فرهنگی است، اظهار کرد: تلاش می‌شود، مشکلات و خلاء های موجود به ویژه در حوزه زنان و خانواده پوشش داده شود.

افتخاری با اشاره به آیه‌ای از قران گفت: هرکسی چه مرد و زن (به شرط ایمان) عمل نیکو انجام دهد، به مرتبه خواهد رسید. نگاه اسلام منظومه‌ای بوده و جایگاه و حقوق زن به شکل یک پکیج کامل دیده شده است.

وی با تاکید بر پرورش نیروی کارآمد و توانمند با نگاه توجه به مشکلات فرهنگی، ابراز داشت: ترویج ازدواج آسان و کاهش طلاق از طرح‌های مشترک اجرایی با دستگاه‌های استانی است.

افتخاری با بیان اینکه ما فعالیت‌های در بستر فضای مجازی نیز داریم، گفت: در پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات مناسبی انجام شد.

افتخاری خاطرنشان کرد: تولید بیش از ۲۷۰۰۰ ماسک و تهیه بسته‌های حمایتی به همت حوزه‌های علمیه خواهران انجام گرفت.

کد خبر 4910761

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا کمک به نیازمندان قزوین شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا بارش باران جهش تولید گردشگری حوزه های علمیه خواهران حوزه علمیه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این اجلاسیه آغازین اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۷ اجلاسیه برای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

کد خبر 6088397

دیگر خبرها

  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا