Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شرق گلستان در مجلس یازدهم با بیان اینکه رفع مشکلات تولید نیازمند اقدام جهادی است، گفت: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان با کمترین ظرفیت در حال کار هستند که در سال جهش تولید باید این ظرفیت‌‌ها فعال شود. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

رضا آریان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: استان گلستان ظرفیت‌های خوبی برای رسیدن به توسعه دارد و شاید کمتر استانی هست که همه این ظرفیت‌ها را یکجا در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کشاورزی، گردشگری و صنعت می‌توانند موتور محرکه برای توسعه اقتصادی استان باشند و مسئولان موظف هستند برای برخورداری و استفاده از این ظرفیت‌ها، بسترهای لازم را به ویژه برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنند.

ریل‌گذاری جهش تولید از سال گذشته در خراسان جنوبی آغاز شدروحانی: همه دستگاه‌ها برای رونق کسب‌وکار، اشتغال و جهش تولید برنامه‌ریزی کنندسرمایه‌گذاری 70 میلیاردتومانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای جهش تولید و رونق اشتغال در گلستان

منتخب مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس یازدهم افزود: کشاورزی استان باید از حالت سنتی خارج شده و صنایع وابسته به این بخش نیز به‌روزرسانی شود تا بتواند ارزش افزوده بیشتری تولید کند. در زمینه گردشگری هم با اینهمه جاذبه تاریخی و طبیعی که در استان وجود دارد هنوز نتوانستیم از این ظرفیت برای توسعه اقتصادی استان به خوبی بهره بگیریم.

وی صنعت را یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در تحقق شعار سال دانست و بیان داشت: متأسفانه بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور و البته استان با کمترین ظرفیت در حال کار هستند. باید مشکلات این واحدها را شناسایی و در یک اقدام جهادی رفع کرد تا بتوانیم همه ظرفیت‌های این واحدها را فعال کنیم.

آریان‌پور گفت: واحدی که امروز با 20 تا 30 درصد کار می‌کند اگر همه ظرفیتش فعال شود می‌تواند علاوه بر افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی، زمینه اشتغال تعداد بیشتری از افراد را فراهم کند.

وی اظهارداشت: باید نقاط ضعف و قوت استان را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری شناسایی و براساس آن نقشه راه توسعه اقتصادی را ترسیم کنیم.

منتخب مردم شهرستان‌های شرق استان در مجلس یازدهم با تأکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه با بخش تولید گفت: یافته‌ها و دستاوردهای علمی باید در امر تولید به کار گرفته شود.

انتهای پیام/582/ی

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مجلس یازدهم جهش تولید ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند

بهروز محبی نجم‌آبادی درباره شرایط اقتصادی کشور و اصلاح سیاست‌های ارزی دولت اظهار کرد: در کشور در حوزه ارزی نیاز‌های کاذب و واقعی داریم و دولت باید تمرکز خود را بر نیاز‌های واقعی بگذارد و اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره نزند. ما باید با تهاتر و استفاده از سایر ارز‌های کشور‌هایی که از نظر راهبردی با ما ارتباط دارند و سایر شیوه‌هایی که داریم تلاش کنیم نیاز واقعی به ارز را کاهش دهیم.

وی ادامه داد:با صادرات ویژه و تولید صادرات محور تلاش کنیم که ارز آوری را در کشور به صورت جدی پیگیری کنیم و اگر این اتفاق عملی شود، قطعا نیاز واقعی به ارز کاهش پیدا می‌کند و ما می‌توانیم به راحتی پاسخگوی نیاز‌های کشور باشیم.  

منتخب مردم سبزوار برای مجلس دوازدهم افزود: تا زمانی که نگاه سرمایه‌ای به ارز داشته باشیم و افراد ارز را مانند یک کالا مبادله کنند و عرضه و تقاضا تعیین تکلیف کنند همین مشکلات وجود خواهد داشت؛ بنابراین مسئولان ما باید بدانند که در بحث ارز باید تلاش کنیم قانون مالیات بر عایدی سرمایه را به نتیجه برسانیم. در این زمینه  شورای نگهبان می‌تواند کمک کند که در همین مجلس این موضوع را به نتیجه برسانیم.

محبی تاکید کرد: قانون مالیات بر عایدی سرمایه مشکلات ما را حل خواهد کرد. این قانون باعث می‌شود که نقدینکی به جای آن که به سمت سوداگری ارز رود به سمت تولید برود. تا زمانی که تولید در کشور به صورت جدی سود آوری برای مردم نداشته باشد قطعا رفتن به سمت دلالی ارز و سایر مشکلات در این حوزه وجود خواهد داشت و این‌ها همه ما را دچار مشکل خواهد کرد  و اقتصاد و شاخص‌های اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل