Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگی سازمان ملل در افغانستان (یوناما) در گزارش جدید خود اعلام کرد که طی ۳ ماه اول سال جاری میلادی، ۵۰۰ غیرنظامی در افغانستان به دلیل ادامه جنگ در این کشور کشته شدند.

در گزارش یوناما آمده است: طی ۳ ماه اول سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۲۹۳ مورد تلفات غیرنظامیان ثبت شده است که ۵۳۳ نفر کشته و ۷۶۰ نفر طی این مدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوناما همچنین افزوده است که طی سه ماه گذشته ۱۵۰ کودک جان خود را از دست داده‌اند.

نمایندگی سازمان ملل در افغانستان در پایان این گزارش خاطرنشان کرد: این در حالی است که آمار تلفات غیرنظامیان در مقایسه با مدت زمان مشابه با سال ۲۰۱۹ بیش از ۲۹ درصد کاهش یافته است و کمترین مقدار از سال ۲۰۱۲ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگی سازمان ملل در افغانستان سازمان ملل یوناما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • گزارش یوناما درباره وضعیت افغانستان اشتباه و نادرست است
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • آغاز دیوار کشی در مرز افغانستان
  • طرح انسداد مرزهای شرقی افغانستان آغاز شد