Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:02:03 GMT

جزئیات ثبت‌نام انواع وام‌ دانشجویی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۷۶۸۰

ثبت نام برای دریافت انواع وام دانشجویی سال ۹۹ از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود. ناطقان:  متقاضیان دریافت انواع وام‌های دانشجویی به جز وام ویژه دکتری از ۱۵ اردیبهشت ماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای دریافت وام خود اقدام کنند. همچنین زمان ثبت درخواست وام تحصیلی ویژه دکتری ۲۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان متقاضی دریافت وام ابتدا باید درخواست وام مورد نظر خود را از طریق پرتال صندوق رفاه وزارت علوم (bp.swf.ir) ثبت، سپس برای ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین دانشجویان متقاضی وام‌های ضروری (عادی و ویژه دکتری)، وام تحصیلی ویژه دکتری، ازدواج، ودیعه مسکن و عتبات حتماً باید تصویر واضحی از مدارک مورد نیاز وام‌های مذکور تهیه و به این آدرس kh.stu@modares.ac.ir ارسال کنند.

دانشجویان دکتری روزانه (جهت وام تحصیلی ویژه دکتری) پس از ثبت درخواست در پرتال حتماً باید فرم‌های مربوط به وام‌های مورد نظر را دانلود کرده، پس از تکمیل کلیه قسمت‌ها در هر دو فرم و امضاء کردن محل مربوط، تصویری واضح از فرم‌ها را به ایمیل kh.stu@modares.ac.ir ارسال کنند.

دانشجویانی که برای اولین بار قصد دریافت وام دارند، باید سند تعهد محضری خود (طبق نمونه موجود در وب سایت دانشجویی) به همراه گواهی کسر از حقوق برای ضامنین بازنشسته و یا حکم کارگزینی برای ضامنین شاغل را به ایمیل فوق ارسال کنند.

مهلت ثبت درخواست متقاضیان دریافت وام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. لذا دانشجویان باید در زمان تعیین شده نسبت به انجام مراحل تعیین شده اقدام کنند و دانشجویانی که در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ انتخاب واحد نکرده‌اند، نمی‌توانند درخواست وام را ثبت کنند و دانشجویان شاغل و دارای بضاعت مالی مشمول دریافت وام نمی‌شوند.
منبع: ایسنا برچسب ها: وام ، دانشجویی ، ناطقان ، دکترا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وام دانشجویی ناطقان دکترا دریافت وام ویژه دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه امروز جمعه برای اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه در این تظاهرات سرکوب تظاهرات‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین را محکوم کردند.

جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین از هفته گذشته در سراسر آمریکا شدت گرفته و به چند کشور دیگر سرایت کرده و تاکنون صدها دانشجو توسط پلیس دستگیر شده‌اند. این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد. دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه نموده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادها اعتراض بلند کرده و شعار ما حماس هستیم را می‌دادند.

کد خبر 6089265

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟