Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیروی انتظامی زنجان، سردار رحیم جهانبخش افزود: کارشناسان پلیس فتا زنجان با رصد و پایش‌های شبانه‌روزی فضای مجازی و دریافت گزارش های مردمی، از فعالیت یکی از متهمان سابقه‌دار در جرم برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: پس از تحقیقات فنی و پلیسی، عامل اصلی باند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و در بازرسی از حساب های بانکی نامبرده مشخص شد در طی ۴۵ روز بیش از ۲ هزار تراکنش مالی در بستر سایت‌های غیر مجاز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه لپ تاپ، چهار عدد سیم کارت، سه عدد فلش مموری و پنج فقره کارت بانکی به اسامی افراد مختلف، به دست آمد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس فتا زنجان، مشخص شد متهم با همدستی چند فرد دیگر با تشکیل آی‌دی با نام‌های مستعار در فضای مجازی و سوءاستفاده از کارت‌های بانکی افراد غیر، با تطمیع و پرداخت مبالغ به صاحبان کارت‌های بانکی اقدام به کلاهبرداری و پولشویی کرده‌اند.

 جهانبخش با اشاره به دستگیری چهار نفر از اعضای این باند کلاهبرداری و پولشویی، اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد گردش مالی بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از سوی متهمان، کلاهبرداری و پولشویی صورت گرفته است.

کد خبر 4911017

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی زنجان کلاهبرداری اینترنتی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام کمک به نیازمندان شیوع کرونا قزوین شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا بارش باران گردشگری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • کلاهبرداری یک میلیاردی با پیامک جعلی ثنا
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»