Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پور با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز، گفت: در مرحله اول ۱۹ هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید علی پور»، امروز (دوشنبه 8 اردیبهشت) در حاشیه مراسم رزمایش «کمک مومنانه» سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: امروز دومین مرحله توزیع «کمک های مومنانه» را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه «بقیه الله (عج)» شیراز با اشاره به اینکه خداوند متعال در آیات پایانی سوره مبارکه «بقره»، مومنین را به انفاق ترغیب می کند و به مومنین توصیه می کند که از فقر نترسند چرا که خداوند چندین برابر آن را به وی هدیه می کند، افزود: اولین مرحله از روزهای ابتدایی شیوع کرونا آغاز شد که تا نیمه شعبان ادامه یافت و در این ایام بیش از 19 هزاز بسته معیشتی توسط پایگاه های مقاومت تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که بر ایجاد رزمایش «کمک مومنانه» در ماه مبارک رمضان توصیه کردند، این حرکت سرعت بیشتری گرفت، اظهار کرد: این برنامه با محوریت مساجد برگزار می شود، مساجد و بقاع متبرکه اکنون در ایام کرونا فعالیت های مذهبی و فرهنگی خود را تعطیل کردند ولی خدمات رسانی را تعطیل نکردند و بخشی از آن تهیه و توزیع همین بسته های معیشتی است.

علی پور تاکید کرد: معتمدین و خیرین در هر محله اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند و تا امروز بیش از هشت هزار بسته معیشتی تهیه شده و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ کرامت و عزت خانواده ها در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در مرحله بعدی در ایام میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) این رزمایش اجرا می شود و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

علی پور با اشاره به اینکه کار کاملا مردمی بوده و هر کس علاقه دارد در این رزمایش شرکت کند کمک های خود را به مساجد ارائه کند چرا که مساجد مهمترین مکان محسوب می شود، افزود: کالاهایی که جز خوراکی های مردم محسوب می شود همچون برنج، روغن، قند، چای و رب گوجه فرنگی در این بسته های قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت اداره غله فارس، 2 هزار بسته حواله نان را در اختیار قرار داده است که در اختیار محلات قرار می گیرد، اضافه کرد: هر بسته معیشتی نزدیک 2 میلیون ریال ارزش ریالی دارد.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس رزمایش کمک مومنانه کمک مومنانه کرونا در فارس سپاه فجر فارس سپاه ناحیه بقیه الله عج شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شیراز کمک مومنانه بسته معیشتی سپاه ناحیه بقیه الله علی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج

جهانشاه امامی، مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه‌های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، گفت : برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه‌های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • زنگ سپاس معلم در مدارس فارس نواخته شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟