Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی دولت با بیان اینکه جلسه هفته جاری نهاد‌های هماهنگی برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، گفت: از دو سامانه  «سخاوت ایرانیان» و «مددجویان برای مؤسسات خیریه » رونمایی شد. تاریخ انتشار: 14:21 - 08 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۱۶۰

خبرگزاری میزان - علی ربیعی امروز در نشست خبری هفتگی که با حضور تعداد اندکی از رسانه‌های از قبل دعوت شده برگزار شد، گفت: این هفته نیز درباره کرونا و مسائل اجتماعی مترتب از آن جلسه نهادهای هماهنگی برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا را با حضور معاون اول  داشتیم، خوشبختانه نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری به خوبی، در کنار دولت و نهادهای سلامت قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در جلسه ای که به همین منظور ذیل شورای عالی رفاه تشکیل شد، از دو سامانه  سخاوت ایرانیان و  مددجویان برای موسسات خیریه رونمایی شد که  با هماهنگی هایی که می کند، سیستم رفاهی کشور را هدفمند خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید:  روند ابتلاء و فوت بر اثر کرونا در کشور کاهشی است

تکمیل می شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی دولت علی ربیعی مرغداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل در مراسمی پر جنب و جوش و رنگارنگ در کشوری از اقیانوس هند با حضور رئیس جمهوری سیشل- وول رامکالاوان و رئیس فدراسیون فوتبال سیشل - الویس برگزار معرفی شد. راه اندازی این نماد، که در استراحتگاه سیشل کمپینسکی در سمت جنوبی جزیره‌ی ماهه برگزار شد، انرژی پر جنب و جوش جزایر را به نمایش گذاشت.   رئیس فدراسیون فوتبال سیشل گفت: جام جهانی فوتبال ساحلی فیفا ۲۰۲۵ فقط یک تورنمنت نیست. این یک چراغ راه و فرصتی برای سیشل است. میزبانی رویدادی به این بزرگی تأثیر قابل توجهی دارد و نویدبخش آغاز دوره‌ای از رشد و توسعه بی‌نظیر برای جزایر ما و جامعه فوتبال است.   جیمی یارزا، مدیر مسابقات فیفا گفت: این نخستین مسابقات فیفا در سیشل و نخستین جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود که در قاره‌ی آفریقا برگزار می‌گردد. این یک رویداد تاریخی برای سازمان ما است. هم‌چنین نشان می‌دهد که ما با بردن مسابقات خود به مکان‌های جذاب و متنوع، فوتبال را واقعاً جهانی می‌کنیم. سیشل یک زیرساخت خیره‌کننده برای این رقابت فراهم خواهد کرد تا میراث ارزشمندی برای جزایر به جا بگذارد. ما امیدواریم که همه در سراسر جهان این فرصت را داشته باشند که یک تورنمنت فوق العاده‌ی فوتبال ساحلی را که در یک بهشت گرمسیری برگزار می‌شود، تماشا کنند.   جام جهانی فوتبال ساحلی که نخستین بار در سال ۲۰۰۵ برگزار شد، سال ۲۰۲۵ سیزدهمین دوره‌ی جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود. این مسابقات نخستین بار توسط فدراسیونی از قاره‌ی آفریقا برگزار می‌شود و در پی برگزاری بسیار موفق جام جهانی فوتبال ساحلی امارات که بیش از ۷۰ هزار هوادار در آن شرکت کردند، برگزار خواهد شد.   گفتنی است جام جهانی فوتبال ساحلی سیشل از ۱ تا ۱۱ می ۲۰۲۵ (۱۱ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز