Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:08:52 GMT

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۴۸۹۱۹

سرپرست سازمان حمل ونقل و ترافیک تهران منصوب شد

به گزارش ایرنا، شهردار تهران در اواخر فروردین ماه سید مناف هاشمی را به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب کرده بود.

در بخشی از حکم پیروز حناچی آمده: انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین، در جهت پیشبرد شعار «تهران، شهری برای همه»، نسبت به افزایش شفافیت، چابک‌سازی، کاهش هزینه، کاهش زمان، تسهیل و تسریع در انجام کارها و ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان اقدامات مؤثری به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برپایه این حکم، برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف توسعه حمل و نقل عمومی، پاک و انسان‌محور، یکپارچه‌سازی شبکه ترافیک شهر، انضباط ترافیک و توسعه روش‌های اجرایی جدید و اثربخش در این زمینه، توسعه حمل و نقل پاک به ویژه دوچرخه‌سواری و ساماندهی موتورسیکلت‌ها و بار و کالا در شهر تهران، بخش دیگری از خواسته‌های شهردار تهران از سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک است.

مناف هاشمی سابقه استانداری گلستان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیروز حناچی ریاست سازمان حمل و نقل و ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیروز حناچی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیروز حناچی حمل و نقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار عجیب با شرایطی خطرناک از سوی یک دستگاه تاکسی، سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از شناسایی و احضار راننده خاطی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بهنام پاکزاد؛ سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند‌. این در حالی‌ است که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیئت انضباطی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال