Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز طبق وعده شهردار و مدیرعامل قطار شهری کرج، پروژه ایستگاه اف قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه تکمیل می شود. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج در ایستگاه اف، که ظهر امروز با همراهی شهردار کرج صورت انجام شد، اظهار داشت: پروژه متروی کرج  سالیان متمادی است که در حال کار است و طبق گفته شهردار کرج تاکنون بیش از 180 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌‌فاز نخست قطار شهری کرج در نیمه اول سال 99 بهره‌برداری می‌شود‌

استاندار البرز از پروژه قطار شهری کرج بازدید کرد+تصاویر

450 میلیارد تومان اوراق مشارکت به قطار شهری کرج اختصاص یافت‌

وی با اشاره به محدودیت‌های مالی که اکنون در کشور بدلیل شرایط، وجود دارد که شهرداری ها از آن رنج می‌برند، ادامه داد: شهرداری کرج در این شرایط با کار خوب و علمی که در پیش گرفته با اولویت گذاری دقیق پروژه‌ها را به سرانجام می‌رساند.

استاندار البرز با بیان اینکه  شهردار کرج به جای پرداختن به پروژه‌های بی اهمیت تبلیغاتی، بر روی پروژه‌های مهم کرج متمرکز شده، که پروژه قطار شهری کرج از جمله آنها محسوب می‌شود،گفت: فاز اول پروژه قطار شهری کرج به طول 6.5 کیلومتر نیز با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و این امر را می‌توان در مقایسه با بازدید قبلی که چند ماه پیش بود، مشاهده کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: تمام تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر کرج برای بهره برداری از فاز یک این پروژه تا شهریورماه امسال معطوف است.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که با همراهی شهردار کرج صورت گرفت، گفت: طی گزارشی که ارائه شد، دکتر نوبخت برای تخصیص 500 میلیارد تومان اوراق برای کمربند شمالی کرج دستورات لازم را داد.

وی عنوان کرد: در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور چند موضوع پیرامون نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و تهران تهاتر بدهی‌های شهرداری از سوی شهردار کرج مطرح شد و دستورهای خوبی نیز دریافت شد.

استاندار البرز با بیان اینکه نوبخت در خصوص قطار شهری کرج نیز با نظر مثبت و توجه ویژه عمل کرد،گفت: برنامه ریزی می‌کنم که طی روزهای آینده میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در البرز باشیم و از این پروژه‌ها بازدید کنیم. 

وی با بیان اینکه امور در شهرداری کرج و پروژه‌های عمرانی مورد نیاز و مطالبه دیرینه مردم است که یکی پس از دیگری در حال به سرانجام رسیدن است،گفت: امیدواریم با وعده مدیرعامل قطار شهری، ایستگاه اف قطار شهری کرج تا پایان شهریورماه به پایان برسد.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه قطار شهری کرج استاندار البرز ایستگاه اف شهردار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۴۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است