Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول کمیته فوتبال پایه فدراسیون می گوید علیرضا بیرانوند فعلا بهترین دروازه بان ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیما نکیسا در باره حضور افراد تحصیل کرده در ورزش گفت:

من فکر می کنم سیستم کلی باید رویکرد مهربانانه تری نسبت به افراد ورزشی تحصیل کرده داشته باشد. در بحث تربیت مدیران کلان ورزشی و حوزه مختلف، شما می دانید افراد مختلفی آمدند و دارند بسیار موفق عمل می کنند، مثل حسن رنگرز و علیرضا دبیر، دقیقی، میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما نکیسا ادامه داد:

این افراد می توانند بسیار موفق باشند چون از جنس ورزش هستند. بارها و بارها آسیب دیده اند و تحصیل کرده اند، می دانند با مربی های خارجی چطور قرارداد ببندند تا دیگر این اتفاق ها رخ نمی دهد.

نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی در مورد ثبت نام برای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم گفت:

من واقعا به این فکر نبودم چون روزی که در فدراسیون فوتبال مشغول شدم آقای تاج و ساکت از ما حمایت کردند. کاری با عملکرد ندارم ولی آنها بچه های ورزشی را روی کار آوردند، به من چند پست پیشنهاد کردند که من فوتبال پایه را انتخاب کردم. شروع به کار کردم، الان هم با توجه به تغییر و تحول ها می توانیم کارهای بهتری انجام بدهیم. من در خودم ریاست فدراسیون فوتبال را نمی بینم و آنقدر تجربه ندارم که بتوانم فوتبال را آنطور که در شان نام بزرگ ایران است اداره کنم. این خیلی خوب است که یک نفر کاری را نمی تواند انجام بدهد بگوید نمی توانم.

مسوول کمیته فوتبال پایه فدراسیون در پاسخ به این سوال که مدیریت را بیشتر دوست دارد یا مربیگری هم گفت:

من مربیگری را بیشتر دوست دارم ولی فکر می کنم در مدریت بیشتر می توانم مفید باشم.

نیما نکیسا در مورد سوء استفاده از استعداد بچه ها در فضای مجازی هم گفت:

فلسفه موفقیت یعنی رنج کشیدن و دوری از ضد ارزش ها. قهرمان مثل علی دایی، عابدزاده، علی کریمی، آقای پروین، حسن روشن و کسانی که امروز در قید حیات نیستند آنها عمری تلاش کردند تا به پیک موفقیت و محبوبیت برسند.

وی افزود:

وای به حال فضای مجازی و کسانی که علاقه مند به فضایی هستند که با رنج کشیدن به دست نمی آید. این افراد که نام بردم تاریخ ورزش را نوشته اند و یک عمر زحمت کشیدند.

نیما نکیسا گلر پیشین پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که بهترین دروازه بان ایران چه کسی است هم گفت:

سبک ها مختلف است، من تصور می کنم بیرانوند از بقیه بهتر است. همه بازیکنانی که به اروپا رفتند باعث افتخار من به عنوان یک ایرانی است.

نیما نکیسا در مورد رده بندی دروازه بان های ایرانی هم گفت:

فکر می کنم دروازه بان اول بیرانوند، دروازه بان دوم پیام نیازمند و دروازاه بان سوم رشید مظاهری هستند. البته امیرعابدزاده هم مسیر خیلی خوبی را شروع کرده است و تداومش در اروپا بسیار خوب است و او شاید اگر در ایران بود بیشتر دیده می شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرات حسینی علیرضا بیرانوند نیما نکیسا نیما نکیسا دروازه بان هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی