Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسینی ظهر دوشنبه در بازدید استاندار همدان از روند اجرای بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان به ارائه گزارش در خصوص پروژه پرداخت و گفت: این طرح از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان در سال ۹۴ است که هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی عنوان کرد: افزایش ۵۰ درصدی شمار تخت‌ها به ۱۵۴ تخت و ایجاد بخش‌های تخصصی و درمانی این بیمارستان سبب افزایش اعتبارات مورد نیاز و زمان بیشتر برای تکمیل این طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: با افزایش تخت‌ها و بخش‌های تخصصی، این بیمارستان به یک مرکز درمانی مطلوب و استاندارد تبدیل خواهد شد تا علاوه بر تویسرکان می‌تواند پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مجاور نیز باشد

حسینی همچنین از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل چهار خطه کردن محور تویسرکان - کنگاور خبر داد و عنوان کرد: احداث چهارخطه مسیر تویسرکان- کنگاور به طول ۳۳ کیلومتر یکی از پروژه‌های مهم شهرستان تویسرکان است که در سال‌های گذشته قطعه اول و دوم آن به طول ۱۵ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآورشد: ۱۸ کیلومتر باقی مانده از این مسیر در قطعات سوم، چهارم و پنجم انجام خواهد شد.

️مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: قطعه سوم دارای ۷۵ درصد پیشرفت و قطعه چهارم ۴۰ درصد پیشرفت است و قطعه پنجم نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان استاندارد بیمارستان مدیرکل راه و شهرسازی هیئت دولت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی درصد پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان