Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص احتمال برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر از هفته نخست خردادماه سال جاری گفت: این اتفاق می تواند به باشگاه ها کمک کند تا تکلیف خود را بطور قطع بدانند. به هر حال تیم های مدعی زیادی داریم که می توانند به قهرمانی برسند. همچنین تیم هایی که در انتهای جدول نیز هستند برای ماندن در جدول می جنگند و دیگر حرف و حدیثی به وجود نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال ایران افزود: ادامه بازی ها می تواند به تیم های لیگ یک نیز کمک کند. آنها هزینه می کنند تا بتوانند به لیگ برتر بیایند. قطعاً برگزاری باقیمانده بازی ها می تواند جامعه را نیز به نشاط نسبی بازگرداند. البته فکر می کنم بهتر است تا بازی ها در چند هفته ابتدایی که قرار است از سر گرفته شود بدون تماشاگر باشد.

وی درباره دیدارهای اخیر تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس با هیات مدیره این باشگاه تصریح کرد: نباید از پیشکسوتان به عنوان اهرمی برای عبور از بحران های مدیریتی خود استفاده کنند. اینکه آقایان مدیر در پرسپولیس می خواهند از تجربه پیشکسوتان استفاده کنند حرکت بسیار خوبی است و امیدوارم در عمل شاهد این موضوع باشیم که از تجربه آنها در قبال نحوه برخورد با بازیکن و مربی استفاده کنند.

حلالی درباره نبود مدیرعامل در این باشگاه افزود: شرایط پرسپولیس از لحاظ مدیریتی اصلاً جالب نیست. فکر می کنم باز هم آقایان پشت نتایج تیم پنهان شدند تا کسی متوجه کوه مشکلات نشود. تیم بزرگ و قهرمان نیاز به افکار جدبد دارد و نباید در مرداب مدیریتی بماند.

کارشناس فوتبال ایران درباره وعده سازمان خصوصی سازی مبنی بر عرضه سهام این باشگاه در مردادماه تاکید کرد: واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال می تواند کمک بزرگی به این تیم ها کمک کند. مهم این است که آنها در حباب بورس نمانند. باید این تیم ها شکل کامل بگیرند و حالت مردمی پیدا کند. شاید در سال های ابتدایی واگذاری مشکلاتی داشته باشند اما باید همه چیز شفاف باشد و نظارت مردم را در امور مالی باشگاه شاهد باشیم.

کد خبر 4910421

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل حلالی تیم فوتبال پرسپولیس خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس سردار آزمون وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال احمد سعادتمند بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان در نشست مشترک با استاندار اردبیل اظهار کرد: در جدیدترین رده‌بندی استان‌ها از نظر مولدسازی استان اردبیل در رده اول این رده‌بندی قرار گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار اردبیل و معاونان استاندار، مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان و کارگروه مولدسازی که توجه ویژه‌ای به موضوع مولدسازی دارند، خاطرنشان کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل باید با سرعت بیشتری انجام شود.

رییس سازمان خصوصی سازی کشور بیان کرد: در این زمینه سازمان خصوصی‌سازی به ‌واسطه مرکز ملی مولدسازی این سازمان با تمامی قوا در خدمت استان است و باید در تعامل مشترک تا پایان اردیبهشت مشکلات مولدسازی در استان اردبیل به ‌طور کلی از بین برود.

بازیان با اشاره به اینکه در مسیر همکاری سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: ضروری است تا سرعت ارزش افزایی املاک در استان اردبیل کند نشود و دوم اینکه حضور میدانی سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل در پیشبرد اهداف مولدسازی بیش از پیش حس شود.

پروژه های بزرگ اردبیل از محل مولدسازی تکمیل می شوند

استاندار اردبیل نیز در این نشست در سخنانی اظهار کرد: از محل مولدسازی نسبت به توسعه بزرگراه‌ها و رفع کمبود فضاهای آموزشی و بیمارستانی اردبیل اقدام می کنیم.

سیدحامد عاملی با بیان اینکه هدف از اجرای مطلوب مولدسازی در استان رفع کمبود در فضاهای آموزشی و بیمارستانی و ساخت بزرگراه هاست، خاطرنشان کرد: لازم است با افزایش سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل نتایج تلاش‌ها را در سال جاری مشاهده کنیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر افزایش سرعت مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه مولدسازی به شکل خوبی در استان اردبیل اجرا شود، می‌توانیم فقر فضای آموزشی و کمبود فضای بیمارستانی را مرتفع کرده و ساخت بزرگراه را از این طریق انجام دهیم.

عاملی افزود: لازم است سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل افزایش یابد تا در سال جاری نتایج تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه را مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه واگذاری فرایندها به استان‌ها باعث افزایش سرعت کارها می‌شود، گفت: با توجه به قرارگیری اردبیل در رده اول مولدسازی کشور هدف ما نه لزوما اول شدن بلکه انجام مولدسازی به بهترین نحو با نتایج خوب است و چنانچه سازمان خصوصی‌سازی در زمینه مولدسازی برنامه‌ای داشته باشد حاضریم این برنامه‌ها را به‌ صورت پایلوت در استان اجرا کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی می‌تواند فرآیندها را به استان‌ها واگذار کند و خود ناظر بر انجام این فرایندها شود چرا که واگذاری و تفویض فرایندها به استان‌ها باعث می‌شود کارها با سرعت بیشتری صورت گیرد و چنانچه این تفویض امور انجام نشود برای دولت عایدی نخواهد داشت.

کد خبر 6094499

دیگر خبرها

  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال