Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@23:16:52 GMT

بودجه یک هزار میلیاردی زیربنای مسکن مهر پردیس

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۲۲۱۴

بودجه یک هزار میلیاردی زیربنای مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تخصیص یک هزار میلیارد تومان وام برای تکمیل طرح‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر این شهر جدید خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، سید مهدی هدایت، مجموع واحد‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس را ۸۲ هزار واحد خواند و گفت: تاکنون ۴۲ هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است و واحد‌های تکمیل شده هم اکنون در حال تحویل به مالکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تاکنون فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس انجام شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم و با همکاری سازمان مدیریت و بانک مسکن وام هزار میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس به شرکت عمران تعلق گرفت و با احتساب این مبلغ که در هفته‌های آینده به طرح‌ها تزریق خواهد شد، حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا تیرماه افتتاح خواهد شد و فرآیند تحویل این واحد‌ها به مالکان انجام خواهد شد.

هدایت بیان کرد: با احتساب ۱۵ هزار واحدی که در تیر افتتاح خواهیم کرد، مجموع واحد‌های مسکن مهر افتتاح شده در شهر جدید پردیس به ۶۰ هزار عدد خواهد رسید. همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را تا پایان شهریورماه امسال تکمیل و افتتاح کنیم.

او گفت: ۱۲ هزار واحد باقی مانده دیگر نیز هم اکنون در مرحله اسکلت و سفت کاری است و پیش بینی می‌کنیم این تعداد را نیز تا پایان امسال تکمیل کنیم تا بدین ترتیب پرونده مسکن مهر پردیس در بخش ساخت مسکن و پروژه‌های زیربنایی بسته شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در کنار تکمیل واحد‌های مسکن مهر و با توجه به تأکیدات وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌های روبنایی نظیر ساخت مسجد، مدرسه، پارک و فضا‌های درمانی و آموزشی را نیز امسال در قالب برنامه‌ای ویژه دنبال می‌کنیم.

هدایت بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، هم اکنون ۲۲ باب مدرسه و چندین پروژه درمانی، تفریحی و ورزشی در سایت‌های مختلف مسکن مهر پردیس در دست ساخت داریم و تلاش می‌کنیم این خدمات را همپای تکمیل واحد‌ها و سکونت مردم در آن‌ها پیش ببریم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسکن مهر شهر جدید پردیس بانک مسکن پروژه های زیربنایی ساخت مسکن مسکن مهر پردیس شهر جدید پردیس شرکت عمران هزار واحد واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت