Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@03:14:27 GMT

ادامه نقض حریم هوایی لبنان از سوی صهیونیست ها

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۲۲۷۱

ادامه نقض حریم هوایی لبنان از سوی صهیونیست ها

به گزارش المسیره، ارتش لبنان با صدور بیانیه‌ای از نقض حریم هوایی این کشور از سوی هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: یک هواپیمای جاسوسی دشمن صهیونیست حریم هوایی لبنان را بر فراز میس الجبل نقض کرد و همچنین بر فراز مناطقی از جنوب و بیروت و حومه آن و بعبدا و عالیه پرواز کرد و سپس حریم هوایی لبنان را به سمت اراضی اشغالی ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارتش لبنان همچنین از نقض حریم هوایی لبنان از سوی چهار هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی خبر داد و  اعلام کرد که هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند و بر فراز بلده الناقوره، بیروت، جنوب لبنان و شهر صیدا و مشغره در بقاع غربی به پرواز درآمدند و سپس هر چهار هواپیما حریم هوایی لبنان را به سمت فلسطین اشغالی ترک کردند.

نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که وزارت خارجه لبنان از اقدامات تجاوزکارانه تل آویو در نقض مداوم حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حریم هوایی لبنان رژیم صهیونیستی اسرائیل بیروت ارتش لبنان پارسی خبر حریم هوایی لبنان رژیم صهیونیستی نقض حریم هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و پایگاه جاسوسی آنها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۵ بعدازظهر جمعه به وقت محلی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در مقر «السروات» در مقابل شهرک یارون با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

مجاهدان حزب الله همچنین ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه بعدازظهر جمعه به وقت محلی، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه رویسات العلم در بلندی‌خای اشغالی کفرشوبا با سلاح مناسب و به وصرت مصتقیم هدف قرار دادند.

کد خبر 6095950

دیگر خبرها

  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای و پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • سوخت گیری هوایی یک هواپیما با بالگرد (فیلم)
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها
  • خیزش دانشجویان جهان علیه صهیونیست‌ها+ فیلم