Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:48:05 GMT

بیمارستان اهر به پنج دستگاه تنفس مصنوعی مجهز شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۲۸۹۳

بیمارستان اهر به پنج دستگاه تنفس مصنوعی مجهز شد

محمد میرزا پور روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اظهار کرد: با اطلاع رسانی هایی که در خصوص حمایت از بیمارستان انجام شد تاکنون ۷۰۰میلیون تومان به سیستم بهداشت و درمان اهر از طریق خیران مساعدت شده است و در ماه مبارک رمضان این کمک ها به صورت افطاری ادامه دارد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان اهر با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان این شهر گفت: طی ۲ ماه گذشته بیش از ۱۱هزار نفر از مناطق مختلف ارسباران مراجعه کننده داشتیم که موفق به بهبودی ۸۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصدی شده ایم.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در شناسایی مبتلایان به کرونا از طریق غربالگری، افزود: دو مرحله غربال گری توسط همکاران انجام شده است که در غربالگری مرحله اول از تعداد ۱۵۰ هزار مورد ۳۲۰ نفر مبتلا شناسایی شد که نزدیک ۲درصد بود و در مرحله دوم غربالگری نیز از تعداد ۹۴ هزار و ۲۸۰ نفر غربال شده ۳۵۷نفر مورد مشکوک شناسایی شد  که ۳.۲درصد را شامل می شود.

میرزاپور ادامه داد: در چنین مواردی همکاران بخش درمان ۱۴روز و به طور روزانه وضعیت بیمار را بررسی می کنند تا وضعیت مبتلا به طور کامل مشخص شود.

وی با هشدار به خانواده ها خاطرنشان کرد: متاسفانه به تازگی آمار مراجعه و مبتلایان به این بیماری با سنین بالا در این شهرستان بالا رفته و موجب نگرانی ما شده است که در این خصوص از همشهریان تقاضا داریم با رعایت بیشتر از ابتلای سالمندان به این بیماری جلوگیری کنند.

میرزاپور اظهار کرد: خوشبختانه طی هفته جاری در مقایسه با هفته گذشته تعداد مبتلایان کاهش داشته است که این امر با تلاش ها و پیگیری های مجموعه ستاد کرونا انجام شده است، به طوری که هم موارد بستری و هم میزان موارد مثبت کمتر شده است که این نشان از بالارفتن آگاهی و رعایت همشهریان دارد.

مدیر شبکه بهداشت و در مان اهر خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت تحت کنترل بوده و اگر این روند ادامه پیدا کند شاهد خبرهای خوبی خواهیم بود.

برچسب‌ها کرونا اهر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اهر بهداشت و سلامت کرونا اهر بهداشت و سلامت انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید

دریافت 14 MB

گروه دیپلماتیک – همشهری آنلاین: «نبیل! اون نبیل است. قسم می‌ خورم، اون نبیل است.» این فریادهای یک مادر فلسطینی است که پس از روزها جستجو پیکر پسر خود را در میان شهدای گور جمعی در بیمارستان ناصر در غزه شناسایی کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرده شمار شهدای جنگ علیه غزه به ۳۴۳۵۶ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷۳۶۸ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 847268 برچسب‌ها خبر مهم نسل‌کشی رژيم صهيونيستى فلسطین بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • علت تشنگی بعد از خواب چیست؟
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید
  • توسعه بهداشت ودرمان