Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قامتی روز دوشنبه در حاشیه توزیع بسته‌های کمک معیشتی فولاد خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تا قبل از نیمه شعبان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیشابور ۱۰ هزار بسته معیشتی بین این خانواده‌ها توزیع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی دیگر با همکاری مجموعه خیرین شهرستان تهیه و توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی این مدت با همکاری خیرین و نهادها ۲ کمیته برای تهیه ملزومات بهداشتی و بسته‌های کمک معیشتی ایجاد شد و در بسیاری از روستاها با همکاری بسیج کمک‌های مردمی جمع‌آوری و توزیع شد.
وی گفت: طی چند روز اخیر نیز ۱۵ هزار بسته معیشتی دیگر آماده و بخشی از آن توزیع شده است.
قامتی با بیان اینکه شرکت فولاد خراسان از روزهای نخست شیوع کرونا در حوزه پشتیبانی و تهیه تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مقابله با این بیماری اقدامات موثری در این شهرستان انجام داد است افزود: از هفته پایانی اسفندماه پارسال به پیشنهاد مدیرعامل این‌مجتمع تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار که معیشت آنان به خاطر شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته در دستور کار قرار گرفت و با توجه به تاکید امام جمعه بر لزوم توجه به خانواده‌های کم‌برخوردار که تحت پوشش هیچ نهادی قرار ندارند این حرکت آغاز شد.

وظیفه داریم کمک‌ها را اعلام کنیم تا مایه افتخار شهروندان باشد

امام جمعه شهرستان نیشابور نیز در این مراسم با قدردانی از مجتمع فولاد خراسان گفت: این مجتمع همراهی خوب و مومنانه‌ای با مسوولین شهرستان در کارگشایی و خدمت رسانی به مردم به ویژه در شیوع کرونا داشته است.
حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: مردم این کمک‌ها را خالصانه انجام می‌دهند ولی ما وظیفه داریم آن را اعلام کنیم تا مایه افتخار همه شهروندان باشد.
وی ادامه داد: تا نیمه شعبان امسال ۱۰ هزار بسته بین اقشار نیازمند نیشابور توزیع شد و تا روز سوم ماه مبارک رمضان نیز ۱۵ هزار بسته دیگر آماده توزیع بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا شده است.
وی گفت: یک مرحله تا نیمه ماه رمضان و یک مرحله نیز تا پایان این ماه مبارک توزیع اقلام صورت خواهد گرفت که امیدواریم در این مدت ۵۰ هزار بسته بین محرومین و نیازمندان توزیع شود. طی این مدت ۷۵۰ هزار ماسک نیز توسط نیروهای مردمی تولید و توزیع شده است.



مجتمع فولاد خراسان معابر نیشابور را ضدعفونی کرد

قائم‌ مقام‌ مجتمع فولاد خراسان نیز در این مراسم گفت: یک‌ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی و ضدعفونی کننده هرکدام به مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جهت توزیع بین خانواده‌های کم‌برخوردار در روستاهای نیشابور تهیه شده که با همکاری شوراهای اسلامی روستا و بسیج توزیع می‌شود.
شاهین محمد زاده افزود: نیمی از این مبلغ توسط خیرین و کارکنان مجتمع و مابقی توسط مجتمع فولاد خراسان تامین شده و این مجتمع در راستای مسوولیت های اجتماعی خود از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش بیولوژیک اقدام به ضدعفونی کردن معابر نیشابور، تهیه سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک N۹۵ و گان جراحی، ۲۰۰ عدد کیت حفاظت فردی و سه هزار و ۱۰۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح و شیلد حفاظتی برای دانشکده علوم‌ پزشکی نیشابور کرده است.

وی ادامه داد: طی این مدت مجتمع فولاد خراسان یک هزار عدد ماسک N۹۵ و هزار عدد ماسک پارچه‌ای نیز در اختیار شهرداری نیشابور و ۵۰۰ عدد ماسک پارچه‌ای و ۱۵۰ عدد ماسک N۹۵ در اختیار فرمانداری فیروزه قرار داده است.
وی گفت: تاکنون سه میلیارد ریال کمک نقدی از سوی خیرین، کارکنان و پیمانکاران مجتمع فولاد خراسان به حساب دانشکده علوم پزشکی نیشابور جهت تهیه وسایل مورد نیاز برای درمان بیماران واریز شده است.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا نیشابور پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیشابور ویروس کرونا نیشابور مجتمع فولاد خراسان خانواده ها کمک معیشتی هزار بسته عدد ماسک توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین