Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: با هدف پیشگیری از بروز تخلفات، ضمن انجام بازدیدهای میدانی و نظارت‌ توسط بازرسان و کارشناسان این اداره کل، تعداد 19 جلسه کمیسیون ماده ۱۲ که مربوط به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل تشکیل که در آنها به ۱۲۳ پرونده رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: همچنین سال گذشته با برگزاری 18 جلسه کمیسیون ماده ۱۱ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات رانندگان، تعداد ۱۳۸ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان عمده تخلفات رانندگان استان را کسر تجهیزات ایمنی، اخذ بارنامه و صورت وضعیت صوری و مهمترین تخلفات شرکت های حمل و نقل را عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان عنوان کرد و افزود: این اداره کل با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و استفاده کنندگان از خدمات حوزه حمل و نقل، تمام توان خود را برای جلوگیری از تخلفات بکار می‌گیرد. کرد گفت: بر اساس بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از بهمن ماه سال ۹۸ علاوه ‌بر شرکت‌ها و رانندگان متخلف در بخش حمل و نقل جاده‌ای به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در کمیسیون ماده ۱۴ رسیدگی می شود. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بر لزوم برخورد قانونی و قاطع با متخلفان تأکید کرد و از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست علاوه بر مراجعه حضوری، شکایات خود را از طریق سامانه های تلفنی، اینترنتی و پیامکی 141 جهت رسیدگی سریع به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین