Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:57:55 GMT

پلمب واحد لابراتوار دندانسازی غیرمجاز در اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۴۲۲۴

پلمب واحد لابراتوار دندانسازی غیرمجاز در اردبیل

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک واحد دندانسازی در اردبیل به‌دلیل دخالت غیرمجاز در امور دندانپزشکی پلمب شد.

روزبه مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: یک واحد دندان‌سازی فعال در مرکز شهر که به‌شکل غیرمجاز و مخفیانه در حوزه دندانپزشکی فعالیت می‌کرد با حضور کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با هماهنگی نیروی انتظامی استان پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چند ماه اخیر این واحد دندانسازی که در امور دندانپزشکی دخالت می‌کرد، تحت نظر اداره درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود که فرد متخلف در مراجعات کارشناسان برای پلمب واحد فوق همکاری نمی‌کرد و نهایتا امروز پلمب شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: چندین واحد متخلف در حوزه‌های پزشکی و پیراپزشکی در اردبیل تحت نظر بوده و به‌زودی با کلیه متخلفین برخورد خواهد شد.

مقدم بیان کرد: عموم همشهریان توجه داشته باشند که برای مسائل پزشکی و درمانی خود نباید به مراکز و واحدهای غیرمجاز مراجعه کنند که در غیر این صورت ممکن است عواقب جبران‌ناپذیر جسمی در پی داشته باشد.

وی گفت: از عموم همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از تخلف در حوزه‌های درمانی یا دخالت‌های غیرمجاز افراد فاصد صلاحیت، موارد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان و یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش دهند.

انتهای پیام/3463/620

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل دانشگاه علوم پزشکی دندانسازی دندانپزشکی متخلف پلمب درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود