Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نصب ۲۵۰۰ دوربین نظارتی و تردد شمار در جاده‌های سراسر کشور تا پایان تابستان خبر داد.

به گزارش پول نیوز، عبدالهاشم حسن نیا با اعلام این خبر گفت: با نصب این ۲۵۰۰ دستگاه دوربین نظارتی و تردد شمار، تعداد دوربین‌های نصب شده در سراسر کشور به بیش از ۷۰۰۰ دستگاه می‌رسد که تمامی جاده‌های کشور را تحت پوشش قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون در جاده‌های کشور حدود ۴۶۰۰ دستگاه تجهیزاتی اعم از دوربین‌های تصویری و تردد شمار نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از نصب ۷۰۰ دستگاه دیگر علاوه بر ۲۵۰۰ دستگاه در دستور کار، تا پایان امسال در جاده‌های برون شهری کشور خبر داد.

با اعلام حسن نیا، تعداد تجهیزات جاده‌ای اعم از دوربین و تردد شمار تا پایان امسال در تمامی جاده‌های کشور به ۷۸۰۰ دستگاه خواهد رسید.

وی از ویژگی‌های نصب دوربین، تردد شمار و سایر تجهیزات را کاهش تصادفات جاده‌ای برشمرد و گفت: قراردادهای خرید دوربین‌ها، تردد شمار و سایر تجهیزات نظارتی ۳ هزار میلیارد تومان هزینه برداشته که با همکاری بخش خصوصی بوده است. این اقدامات تحول اساسی در ترددها به ویژه تردد بار در کشور ایجاد می‌کند.

حسن نیا تشکیل بانک اطلاعاتی حمل و نقل جاده‌ای کشور را راهکاری مناسب برای کنترل قاچاق عنوان کرد و گفت: با سیستمی شدن، شاهد تحرک اساسی در حمل کالای بدون بارنامه در کشور بودیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای تصادفات جاده ای بخش خصوصی پول نیوز تردد شمار تا پایان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران