Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:42:19 GMT

صحنه عجیب بلعیدن سنجاب توسط مرغ دریایی!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۴۶۷۹

صحنه عجیب بلعیدن سنجاب توسط مرغ دریایی!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرغان دریایی از جمله پرندگانی هستند که در دریا‌ها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند. آن‌ها اغلب در جزایر ساحلی و بویژه در صخره‌های سنگی نزدیک ساحل تخم گذاری می‌کنند. مرغان دریایی به ندرت روی خشکی دیده می‌شوند و عمدتا از ماهی مرکب و بچه ماهی‌ها تغذیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب را در یکی از سواحل انگلیس به تصویر می‌کشد. این ویدئو صحنه شکار یک سنجاب توسط پرنده دریایی را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که سنجاب تلاش می‌کند از دست این پرنده دریایی فرار کند، اما سرانجام تسلیم شده و لحظاتی بعد توسط این پرنده بلعیده می‌شود. این اتفاق در مقابل چشمان حیرت زده تعدادی از گردشگران محلی رخ داد. در این ویدئو صدای این افراد که با دیدن این صحنه دچار حیرت شده اند شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: موجود عجیب الخلقه ای که خبرساز شد!

تاریخ تهیه ویدئو مربوط به سال ۲۰۱۷ بوده، اما یک سایت انگلیسی برای جمع آوری تعدادی از شواهد حمله این پرنده دریایی به حیوانات خشکی این ویدئو را به تازگی منتشر کرده است. ویدئو‌های دیگر این پرنده دریایی را در حال شکار خرگوش و کبوتر نشان می‌داد.

انتشار این ویدئو‌ها با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «یکی از این صحنه‌ها در نزدیک مدرسه بچه‌های من رخ داد. حمله مرغ دریایی به یک کبوتر. مرغ دریایی پس از حمله‌ای برق آسا طعمه خود را در مقابل چشمان حیرت زده من بلعید. آن‌ها مهاجمانی خطرناک هستند که می‌توانند فورا طعمه خود را کشته و بخورند. من صادقانه نمی‌دانستم که آن‌ها تا این حد شکارچیایی شرور و خطرناک هستند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس دنیای شگفت انگیز حیوانات پرنده دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ویدئویی از این حرکت عجیب و خطرناک در تونل ببینید.

کد خبر 847451 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم خودرو تونل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو
  • نبرد شدید سنجاب مادر با مار سرسخت
  • (ویدئو) تصاویر ترسناک از بلعیدن یک گراز توسط اژد‌های کومودو!
  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟