Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:02:06 GMT

توزیع ماسک در بین روستاییان کوهدشت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۵۵۹۴۵

توزیع ماسک در بین روستاییان کوهدشت

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عباس حسن‌پور  اظهار داشت: همزمان با شیوع کرونا جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به‌حالت آماده‌باش درآمده و اقداماتی را برای پیشگیری از این بیماری در دستور کار قرار داده‌است.

وی با اشاره به توزیع ماسک در برخی از روستا‌های کوهدشت افزود: ۵ هزار عدد ماسک توسط جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در روستا‌های سوری لکی، دالاب، آهنگران، سرخ‌دم و هم‌چنین حاشیه شهر کوهدشت توزیع شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت عنوان کرد: گندزدایی معابر عمومی در سطح تمام روستا‌های این شهرستان، تب‌سنجی و آموزش روستاییان برای آشنایی با راه‌های پیشگیری از شیوع کرونا از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر کوهدشت است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح حمایتی از بیماران خاص بیان کرد: در این طرح خانواده‌های دارای بیماری خاص شناسایی‌شده و اقلام بهداشتی به‌صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: با استعلام از شبکه بهداشت و درمان کوهدشت تعداد ۴۳ خانواده دارای بیماری خاص در این شهرستان شناسایی شد و ماسک و محلول ضدعفونی را به‌صورت خانه‌به‌خانه بین آنان توزیع کرده‌ایم.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم با رعایت اصول بهداشتی و عدم حضور غیرضروری در اماکن عمومی به یاری مدافعان سلامت بشتابند تا هر چه سریع‌تر شاهد قطع و سیر نزولی بیماری کرونا باشیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۵۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۴ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به آغاز بارش‌ها از روز پنجشنبه گفت: بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ۴ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی، در استان خوزستان با آبگرفتگی در شعب دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این شعب توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است.

در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در شعب دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده و امدادرسانی در شعب دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

همچنین استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی از طریق شعبه هلال‌احمر در شاهین شهر و شعب سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر از شهروندان خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، از صبح پنجشنبه بارش باران در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز نیز آغاز شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل